Сторінки

9 квітня 2012 р.

Спогади про осінь...або проект "Альбом з Сашею" частина 4 ))

 Показую далі альбомчик ( перший розворот тут, другий і третій ))) плідні були вихідні )))  Четвертий розворот Сашиного проекту))
   Довго думала які фотки добавити ....і добавила свої ))) цей розворот про мене...про мої спогади...про мою чудову 30-ту осінь )) спогади про той теплий і чудовий день ))  і кольори такі підібрались осінні і затишні )))

 
І окремо сторіночки 
Тут я відвела душу з спреями ))) набризгалась ))) потім весь стіл відмивала )) 


а під листочком заховалась фотка ))


і друга сторіночка 


Букви вирізала з проштампованого текстом паперу, потім ембосила прозорою пудрою і обвела ручкою )) 
робила за скетчем 

Скоро покажу ще продовження )) 
Вдалого вам дня і чудового настрою !
Люблю і обнімаю 
Ваша Зірочка ;) 

62 коментарі:

  1. Оксаночка, вот это странички!!! такие красивые!!! теплые, изящные... абсолютная гармония в сюжете, декоре, настроении и твоих чудесных фотографиях:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибочки ))) я эти фотки очень люблю ))

      Видалити
  2. Такий гарнющий розворот!!!!!!!!! ЯАж дух перехопило! Дуже класно все продумано і зроблено! Супер!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валічка, дякую!!! Рада що тобі сподобалось ))

      Видалити
  3. Оксаночка, просто КРАСА - тепла, ніжна, романтична)))) Дуже гарно))))

    ВідповістиВидалити
  4. ти дуже гарно передала дух і значення виразу - "золота осінь"!! гарнооо так!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар"яночка, дякую )) ну вона дійсно для мене була золотою ))

      Видалити
  5. Дуже гарно:)!!! Осінь така чарівна,твої розвороти мене зачаровують:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонечко ))) я буду старатись і далі так робити )))

      Видалити
  6. золоті сторінки! такі теплі і затшні! а ти на фото просто бомбезна;)

    ВідповістиВидалити
  7. Сонечко, дуже гарно і дуже ніжно вийшло! Я вірю, що скоро ти все закінчиш!!!!! МОЛОДЧИНКА!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за натхнення сонечко ;) мушу закінчити в терміни )))

      Видалити
  8. Ой какая прелесть то!! Просто супер!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Проосто світиться)))І розворот цей,і осінь та ,і ти на фото)))))Краса.)))Так,тоді так гарно відпочили .....гарна була 30-та твоя осінь)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так....тоді такий настрій був файнезний ))) і день і вечір і компанія ))) запам"ятається мені ця осінь надовго )))

      Видалити
  10. Це так класно! Мені страшенно подобається, те що ти робиш! МОЛОДЕЦЬ! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночка, дякую )) мені теж подобається )))

      Видалити
  11. Оксан, как всегда у тебя сложный фон. Очень красиво вышло! Ну а фотографии вообще обалденные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, пасибки ))) фонам мне нужно у тебя учится ))))

      Видалити
  12. Очень красивый разворот! Фон классный, очень к фотографиям подходит)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анютка, пасибочки ))) эти бумажки долго у меня лежали )))

      Видалити
  13. Дуже золота і мегапозитивна осінь!

    ВідповістиВидалити
  14. Шикарно! Яскраво, як і ти сама!!!! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  15. Такая теплая осень! Такие трепетные чувства! Очень нравится)))

    ВідповістиВидалити
  16. пересмотрела альбомчик! он просто ЖИР!!!! (ЖуткоИнтереснаяРабота)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибочки ))) понравилась абревиатурка )))

      Видалити
  17. Відповіді
    1. Дякую ))) саме такою я і хотіла ї зробити ))

      Видалити
  18. очень позитивно, светло и жизнерадостно!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Оксанка, дуже гарний альбомчик получиться. Я в захваті) Передивилася всі попередні, і просто захоплююся з якою любов"ю і ніжністю ти все робиш))) Молодчинка))) Ну, і темп у тебе... так точно скоро наздоженеш. Краса!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка, дякую ))) рада що тобі подобається )))то все фотограію надихають )))

      Видалити
  20. Ну просто красавица!! И ты, и страничка :)

    ВідповістиВидалити
  21. Ммм...яка гарна осінь...гарні фото...й гарнюня Оксанка ;-)

    ВідповістиВидалити
  22. Как замечательно передано настроение!Восхитительные фотографии в достойном обрамлении!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташенька, пасибки ))) это теперь мои любимые фотки )))

      Видалити
  23. ого, то ми с тобою не просто однолітки, а з різницею лиш в кілька днів, класно)))
    мені також до вподоби цей альбомчик, а то ти так мало фото оформляеш по відношенню до зроблених листівок(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Танюшка!!! ;)
      в мене 25 жовтня, а в тебе коли?
      а фотки я боялась чесно кажучи оформляти ((( Сашин проект став напевно поштовхом )) тепер хочу вичтись і нарешті зробити донечці альбом )))

      Видалити
    2. 2 листопада)))
      давай, я за альбом для доці!

      Видалити
    3. о то ми дійсно поруч ))) два скорпіончики )))
      я вже збираю матеріали на альбом )))
      фотки роздруковані папір є )) ще декор ))

      Видалити
  24. Класний фон вийшов, такий осінній!!! І панні така мрійлива :-) А ще сподобалась ідея з листочками і фоткою під ними.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюш, дякую ))) о, так , я люблю помріяти )))

      Видалити
  25. Дуже теплий і сонячний розворот вийшов! Видно, що тобі було добре в той день;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Машуль, дякую сонце ;) так, той день був просто фантастичний!!! і зараз згадую його і на лиці посмішка )))

      Видалити
  26. Альбомчик виходить дуже красивий!

    ВідповістиВидалити
  27. Чудовий альбомчик, красунечка - ти, все шикарне!!!

    ВідповістиВидалити
  28. Какой теплый и уютный альбомчик получается! Невероятно красиво! Обожаю и твои работы и читать твои описания! Заходи в гости за наградкой!
    http://scrapforhappiness.blogspot.com/2012/04/blog-post_11.html

    ВідповістиВидалити
  29. Альбом буде першокласний!!! Красунька!!!

    ВідповістиВидалити
  30. очень красиво и со вкусом! мне нравится каждая деталь!
    И хочу пригласить тебя на свою конфетку
    http://olyasunshine.blogspot.com/2012/04/1.html

    ВідповістиВидалити
  31. Такие солнечные красивые странички! Ну и ты, конечно, красотка!)

    ВідповістиВидалити
  32. Очень красиво! Я только начала смотреть, а уже оторваться не могу от твоих работ!

    ВідповістиВидалити
  33. Роднуля моя, как же я много пропустила!!!!Такая красотень!Я бы сказала "золота зiркова родина")))Это я такое название для себя твоему альбомику придумала)))
    Просмотрела все развороты, долго их рассматривала-изучала...Помимо того, что классные странички, так и сами фотки суперские!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...