Сторінки

4 липня 2012 р.

Ягідний джем ))

 Сьогодні ще вам розкажу про одну "літню" любов ))) про варення )) саме літо в мене асоціюється з цією смакотою і з моєю бабусею ))) найбільше вона любить робити різні закрутки на зиму, ну і звичайно варить величезну кількість варення, так як має 4 внуків любителів солодкого і ще й правнучка така підростає )))  Пам"ятаю як в дитинстві любила пробувати те варення що ще готувалось, і як після моїх пробувань в кастрюльці зменшувалось варення))...а які різні рецепти знає бабця ))) чого тільки варте варення з агрусу всередині якого горішок , не дарма те варення називається "Королівське", бо з ним і намучитись треба, і тане воно в роті дууууже швидко )))  Ех..нагнала сама собі апетиту )))
   І в наших дівчаток з богу ЗДД теж є багато таких солодких спогадів і ми пропонуємо вам   смачне завдання "Ягідний джем" де обов"язковим є наявність ягід і чіпборду ))
   Я зробила такий блокнотик, який можна використовувати чи для планування закупів, чи для планування меню, чи просто для кулінарних секретів ))




Солодких спогадів вам  і чудового настрою ;)
ЛЮблю і обнімаю ;)
Ваша Зірочка ;) 

74 коментарі:

  1. Чудовий блокнотик і дуже смачний.
    Жаль зараз варення ми так багато не варимо, більше морозимо ягоди. А про "королівське" з агрусу мама кожне літо згадує, як вони ті кісточки виймали :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ЮлічкА, дякую ))))
      я варення взагалі дуже рідко варю ))) ми більше любимо бабусине )))
      а ягоди теж заморожую )))

      Видалити
  2. Умеешь, Оксаночка, аппетита нагнать :) Я вспомнила королевское варенье и захотела поскрапить :)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Какой блокнотик вкусненький! Да и сам пост ням-ням. Обожаю варенье. Мы тоже сейчас мало варим, а когда-то в погребе до 150 банок собирали за сезон...А королевское варенье не пробовала, жаль((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ЮлечкА, спасибочки )))) у нас все любители сладкого и банок у бабули ого-го сколько ))) надо будет ради интереса посчитать )))
      а варенье это стоит попробовать )))

      Видалити
  4. Какой апетитный блокнотик получился)))

    ВідповістиВидалити
  5. Ааааа, Ксюняша, супер просто!!!!! Я влюблена!!!!
    А мы вот варенье не варим..а раньше у бабушки в селе у нас росла огрооооомная абрикоса и мы все время катали варенье абрикосовое)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибки, Викулечка ))) могу и тебе такой сделать ))))
      а абрикосовое варенье я ооооочень люблю )))
      вот приедешь и я тебя бабушкиным вареньем угощу )))

      Видалити
  6. ооо, і мені апетиту нагнала... я обожную варення готувати, шкода тільки цього року в нас фрукти як не померзли, то погнили під дощем, нема з чого варити((( а такого королівського, як ти кажеш, ніколи не куштувала, аж захотілося)))
    записничок чудовий, гарний і практичний!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюшка, дякую )))
      та я і сама собі нагнала апетиту ))) в нас бабця цього року вишні не закривала ((( каже дорогі ((( так що пирогів з вишнями взимку буде мало (((

      Видалити
  7. ВАУ!! Обожаю кухонную тематику)))) Шикарный блокнот, а кому сделала?)) Или просто так себе?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташик, спасибки ))) это для подружки ))) я ей давно обещала ))

      Видалити
  8. Книга просто ОБОЛДЕННАЯ!!!! Как же она прям с монитора пахнет вареньем!!!! А ты давай к бабушке, переписывай у нее рецепты и делись с нами!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, спасибки )))
      я уже переписала рецептик ))) выставлю обязательно )))

      Видалити
  9. Блокнотик - чудо!! Дуже сподобався!!! А я теж консервацію люблю, не настільки їсти як баночки закручувати))) вчора розпочала вже заготівлю на зиму з компотів з порички і смородини)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юльчик, дякую )))) а я закручувати не люблю ))) для мене ця спека на кухны просто неможлива )))

      Видалити
  10. Королівським вареням заінтригувала, Поділись рецептиком ;) ідея з блокнотом цікава, записувати меню покупки, я це роблю в звичайному зошиті. Дуже гарна робота

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірусь, дякую ))) рецептик обов"язково напишу )))

      Видалити
  11. мені теж захотілось спробувати отого славнозвісного королівського вареннячка, а я вишневе люблю )))
    блокнот файнезний, рецепти аж самі туди просяться ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, дякую ))) рецептик напишу обов"язково ))))
      а от бабуся цього року його не робила (((

      Видалити
  12. Ага,і ми такі ж солодкоїжки)))))))))) І агрусове варення полюбляємо всією сім"єю)))) Блокнотик супер нямка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Світланочка, дякую ))) бачу солодкоїжок дуууже багато є )))

      Видалити
  13. Чудовий блокнотик- нагадав мені, що давно планувала дороьити своб кулінарну книгу:))) я агрус дуже люблю, а от варення не куштувала із агрусу- поки що мій фаворит - малинове варення:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюшка, дякую ;) книгу треба доробити обов"язково ;)
      і малинове варення я теж дууууже люблю )))

      Видалити
  14. так, понаганяла тут на усіх апетиту)))) своїми розповідями і книжечкою!
    Мені дуже подобається той папір з вишеньками - геть шкода з нього щось робити :) А в тебе тут стільки вишеньок!!! Ще й гудзички перевтілился ;)
    Варення королівського не куштувала, але якось пощастило спробувати його "меншого брата" - горішки були не в агрусі, а у вишнях.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліночка )))
      а я теж шкодувала-шкодувала цей папірчик ))) а потім подумала, а ну його ))) потім буде ще кращий )))
      в вишнях горішки теж напевно мають фантастичний смак )))

      Видалити
  15. Блокнотик суперовий,якраз -по сезону;-)
    Агрус я й так люблю-без варення)))),а варення люблю вишневе і абрикосове.Якось готувала яблучне повидло з корицею-дуже ароматне було,а колись ще робила варення з жовтих кульбабок)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, дякую )))) так, так з кульбабок теж смачнюче варення виходить ))

      Видалити
  16. Чудовий блокнотик. ніколи не куштувала варення з агрусу з горішками. мабуть смачне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Майя, дякую ))) дуже смачне, ті агрусинки тануть в роті ))

      Видалити
  17. розпрекрасний блокнотик! рецепти там будуть чудовезні, я точно знаю!))

    ВідповістиВидалити
  18. Оксанка, я уже говорила, но не лень повториться - книга супер, очень нравится. Она шик и круть!!

    ВідповістиВидалити
  19. Який смачний блокнотик! А нам свекруха варення варить, багато різного:) я, правда, не дуже любитель)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марічка, дякую ))) повезло тобі з свекрухою ))

      Видалити
  20. Молодчинка,дуже класний блокнотик!!!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Оксанка,він просто чудовий!!!

    ВідповістиВидалити
  22. Оксана, красивый блокнотик! Ты так вкусно описала варенье...ммм... я сладкое не особо люблю, но даже мне захотелось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анюточка, спасибки ))) я старалась передать сладкие воспоминания )))

      Видалити
  23. Чудовий вийшов блокнотик! Класні чіпбордики і штампики дуже пасують) І гарно ти придумала з тими гудзичками, що імітують вишеньки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сонце, дякую ))) то всьо папірчик Меліси творив ))) і штампи Лесі )))

      Видалити
  24. блокнот - кльовезно-гарнезний!
    люблю варення - мммм...
    А що прямо у кожну аґрусинку бабуся кладе горішок? :)

    ВідповістиВидалити
  25. Дуже хочу спрабувати того агрусного...ммммм...Якщо маєш рецепт - хоч почитати б :) Може в роті посолодшає. Згадала себе, як бігала все пробувати з тих величезних мисок, в яких варили мама і бабуся колись... Пінку рожевеньку... Оте, недоварене і гаряче, було чомусь таким вже смачним :) Блокнот твій смачний і запашний, і навіює приємні думочки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рецепт напишу обов"язково)) а от варення буде напевно вже на наступий рік ))) так що приїдеш в гості )))
      і я з тх мисок під"їдала..а пінка то дійсно кайф ))) в мене бабуся ложкою дерев"яною знімала ту пінку в тарілку окрему, а ми все з"їдали ))
      Дякую, сонечко ;)

      Видалити
  26. Ух, какой блокнотик суперский получился! Прям, такая вкусняшка... ммм... Для самых вкусных рецептов!!!

    ВідповістиВидалити
  27. Який смачний пост!!! І папірчик у вишеньках мммм.... А ми тільки малинове варимо :-(, але 20 літрів на сезон :-). Але колись тато зробив (наколупав) черешневого варення - то я вже його все життя пам'ятатиму...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшка, дякую )))
      ото ви любите малинове варення ))) в нас десь літрів 10 закривається )))

      Видалити
  28. Ксююю! Дуже класний блокнотик.. мамуся вчора цілий день робила джем з порічок, а потім ми ввечері сиділи і згадували, що давно вона взагалі варення не варила, а цього літа - в ударі! Полуничне, суничне, вишневе - і все з власного саду - тим вона дуже тішиться. Саме агрусове варення дуже хотілось б, але тут агрусу немає взагалі - лишилася така собі ностальгія за Західною Україною (( Але у нас є смачненьке.. чакаємо на ягоди гібриду чорної смородини з агрусом.. хоч так, ммм )) І трохи не забула - тобі привіт від моєї мамусі ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женічка і мамі величезний львівський привіт ))))
      в нас зараз агрусу чомусь теж дуже мало(((
      а в вас з мамою будуть солодкі спогади про літо взимку )))

      Видалити
  29. какой тепленький и уютненький блокнотик))) и детальки вкусненькие! очень красиво вышло:)

    ВідповістиВидалити
  30. Блокнотик супперровий)))а спогади-ще кращі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Натальчик ))) так спогади дійсн солодкі ))

      Видалити
  31. Крута штука вийшла!!! Дуже позитивна така. А варення - в мене це також спогад дитинства, як ми варили його в мисці надворі в селі, ще спеціально будувалась для цього плитка ))), запах був, ммм, а я тільки і думала, як ложку облизати )))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Дякую, Маринка ))) кльово мати такі спогади з дитинства )))

      Видалити
  32. Оксанка!!! ти супер..саме твоя робота мене найбільше надихнула!!! чудовий блокнот!!! дуже гармонійний!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, золотце, дякую )))) дууууже приємно )))

      Видалити
  33. Оксаночко, блокнотик супер, а твій допис так мене зворушив, зразу пригадала як ми колись з бабцьою варили варення, "мармуляду", як вона його називала, половину зїдали ще до того, яквоно потрапляло в банки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галочко, дякую )))
      чудові в нас бабусі, і варення в них найкраще ))

      Видалити
  34. Вав, Оксанка! То просто фантастично! Супер!

    ВідповістиВидалити
  35. Неймовірно гарний блокнотик ;)

    ВідповістиВидалити
  36. Ухты! Вкусный блокнотик!) Очень вдохновляет. А я купила набор мелиссы для кулинарной книги, и что-то никак не идет(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, спасибки ))) у меня тоже наборчик долго лежал, а потом быстренько пошел в дело )))

      Видалити
  37. какой класснючий ! а я свой никак не доделаю[)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибо))) давай-давай доделывай ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...