Сторінки

1 квітня 2012 р.

Покращувач пам"яті, або просто записник )))

 Я на пам"ять взагалі не жаліюсь ))) але от єдине ще не можу запам"ятати всі мобільні телефони ))) пам"ятаю окремі , а в інших забагато цифр ))) ну а так як я вмію губити мобільні телефони (переконалась в цьому недавно) то вирішила собі нарешті зробити записник для телефонів. щоб потім не втратити номера ((( бо як виявилось на відновленій карточці номерів немає ))
   так в мене з"явився "запам"ятовувач" і така собі карта пам"яті - записник ))
    М"яка обкладинка ,кружево було біле, за допомогою спреїв стало біло-голубе)


ручку кріпила на скрепку, а її приклеїла і трошки пришила )))
це щоб ручка завжди була поруч, бо інколи треба записати терміново, а її нема ))


а ідея цього записника виникла для чудового завдання  "Алло, Алло! Пронто, Пронто!" від блогу "Завдання для душі" , яке сьогодні почалося ;) Приєднуйтесь!

 
а ми вчора були в ляльковому театрі )) я не сумнівалась що настуні буде цікаво, але не думала що настільки ))) з театру вона не хотіла виходити ))) прийшлось купити квитки на інші вистави в інші дні і домовитись, що ми підемо ще )))


вистава була цікава про "Котика Вуркотика" повчальна і весела)) дітлахи всі були задоволені )))
так що почались наші походи в театри )))


а ще моя Фея мрій в ТОПі в блозі "Штампи з любов"ю"  УРАААА!!!!

                                         

Чудового вам вихідного дня!!!
В нас сніжок випав )) але настрій всерівно фантастичний і весняний ))) чого і вам бажаю ;)  ( не снігу звичайно, а настрою ;) )
Люблю і обнімаю вас!
Ваша Зірочка ;) 

35 коментарів:

  1. Оксаночка, очень понравилась книжка, картинка вообще - в тему. Видела твою открытку сегодня в ТОПе, поздравляю!! Она самая-самая.

    ВідповістиВидалити
  2. телефонна книга корисна річ, і гріх, щоб у рукодільниці вона була китайського виробництва! Гарний блокнотик! І зі скрепкою чудова ідея!
    У ляльковий театр ще й зайчик з вами ходив!!!)))) Йому теж сподобався котик Вуркотик? :)
    А у нас сьогодні сонечко!!!! УРА!!! ВЕСНА! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліночка, дякую))) я все думала куди ручку примостити ))) резиночку треба було пришити раніше, ще до форзаців...так з"явилась ідея з скрепочкою ))))
      а зайчик з нами був ))) теж дивився Вуркотика )) казав що хоче ще )) в нас вроді завтра буде сонечко )))

      Видалити
  3. пам"яталочка дуже гарна! мої записнички з історією, такі вже... "повидавшие жизнь")) і переписувати їх марна справа, то вже раритет) А в тебе історії тільки починаються)

    як кльово, що у вас є можливість ходити до басейну, театру, дитячої школи)) навіть ні разечку не заздрю, а дуже радісно за вас. В нас таких благ немає, намагаємось самотужки, але ж сама розумієш..))
    * ви такі красунечки с Нанічкою))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сонечко, дякую )))) в мене телефонний записник був ще як в школі ))) і при переїзді він загубився ((( так що це дійсно початок нової історії )))

      ти знаєш, я впевнена що ти і самотужки дууууже багато даєш для Алічки;) ти фантастична мама!!!! а ми цим всім компенсуємо садочок )))

      і за компліментик дякую ;)

      Видалити
  4. Покращувач пам"яті ))) кльово звучить :)
    крутий записничок!!! зі скрепкою ти гарно придумала! :)
    вітаю з походом в театр!! ми були , коли вікусі було 1,5 рочку. але тоді йї ще було не цікаво :) подивились на ялинку з дідом морозом і додому :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мар"яшка!!
      а ви тепер спробуйте;) я думаю обов"язково сподобається!

      Видалити
  5. Ксюшик,классный блокнотик! Здорово,что принцессе так понравился театр! Всё же интереснее,чем заграничный мультики смотреть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Викулечка, спасибки роднулька что забегаешь ко мне ;) тетр понравился нам всем ))) я когда актёры вышли в конце сразу вспомнила твою мамочку ))) обязательно когда-то попаду к твоей маме в театр ))) это теперь моя мечта )))

      Видалити
  6. Блокнотик - просто суперовий! Треба й собі щось таке змайструвати))) Дякую за ідею))) Ви молодці, що ходите в театр на вистави!!! Мама з доцьою красуньки!!! Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юляшка, дякую!!!! давай ;) я впевнена що твій блокнот буде просто шикарним!

      Видалити
  7. І я прокинулась, а тут - сніг. Захотілось піти ще поспати))))
    Записник чудовий, особливо картинка (я не знаю де ти ту красу береш, але ті зображення мене завжди зачаровують і дивують).

    На фото видно, що кнопа задоволена))) та й мамуся до речі також))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,сніг і така погода інколи тягне в сон )))
      а картинку мені чоловік знашов в неті і зробив чорно-білу і роздрукував )))
      театром ми дуууже задоволені ))

      Видалити
  8. суперский блокнотик, оформление очень понравилось) Хорошо, что деткам и сейчас нравятся кукольные театры, а не только буржуйские мультики...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анюточка,спасибки )))
      да и я эти мультики новые не очень люблю ((

      Видалити
  9. Блокнотик суперовий, красота) В мене теж проблемка із телефонами, бо вже тричі втрачала..їх... не зі своє і волі, як то кажуть) Тому, такий записник для номерів, буде якраз доречним! Гарна ідея)))
    Вітаю із топом))))Заслужено!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка,дякую!!! і в мене вже три телефони пропали (( надіюс що це останні __ і більше такого не буде )))

      Видалити
  10. Оксана, какой он замечательный!! И вещь нужная))))) Я вот себе тоже задумала телефонную книжку сделать, скажи а внутри у тебя - алфавит или как?? Думаю над удобством пользования....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, спасибочки )) внутри доделала всё по алфавиту ))

      Видалити
  11. Очень красивая и нужная вещь!!! сама подумываю над таким но вот когда осилю не знаю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катюш, спасибки ))) осилишь обязательно ;) главное начать )))

      Видалити
  12. Чудесний записник! Сама ніяк не зберусь завести такий, а після 4-го загубленого телефона цінність такої речі стає беззаперечною! :)))
    Чудове фото! А я сама ніколи не любила лялькові театри. Цікаво, чи наш Орест любитиме ... :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюсь, дякую ))) виявляється не одна я гублю телефони ))) сподіваюсь що записник не загублю )))
      а театр спробуйте ;) можливо і тобі зараз сподобається ))

      Видалити
  13. Обалденная телефонная книга ! Очень понравился цвет!

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже гарна й корисна річ-записничок:)
    Молодці,що ходили на виставу...а я от пам"ятаю з дитинства,що дуже не любила лялькових вистав)))Але театр я взагалі люблю:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, дякую )))
      а мене мама в дитинстві кругом водила і бачу що це недарма )))
      і лялкові театри я любила)) а тепер люблю дорослий )) правда не все можу дивитись (((

      Видалити
  15. Блокнот очень понравился! Особенно радует,что ты его для себя сделала! Вы рождены для выходов в свет!) Красотки! А ещё удивляюсь твоему оптимизму по отношению к погоде...Сегодняшняя львовская смена природных явлений-это ужас какой- то! Хорошо,что уже вечер)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашуль,спасибочки огромное!!!! и за комплиментик спасибки ))
      а погода....на меня редко влияет ))) главное чтобы всё остальное было нормально ))) люблю в дождь мечтать на окне, или ехать в машине куда-то или просто завернуться в плед и смотреть фильм всей семьей ))) я люблю всю погоду )))

      Видалити
  16. Вітаю з топом, та фея класна, я ж тобі казала)))))
    Блокнотом мусищ користуватися тепер дуже сумлінно, бо щоб нікого не забувала)))
    Цьом моїм красунькам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сонечко, дякую ))) так, так, то все твоє пророцтво ;)
      а з блокнотом тепер точно нікого не забуду )))
      і тобі цьомики від нас ;)

      Видалити
  17. Ксюша, блокнот корисна річ, а ти ще так чудово його прикрасила))
    Наш улюблений театр! Красуні, вітаю з відкриттям вашого театрального сезону!

    ВідповістиВидалити
  18. О да мобильные телефоны вообще не реально запомнить, мне идет ПИЫ подарочек из России телефонная книга, так я туда тоже запишу обязательно все номера что есть, а то мало ли что!!! Блокнотик супер получился и идея со скрепкой супер!!!
    А вы с малышкой такие хорошенькие!! прелесть!

    ВідповістиВидалити
  19. Дівчино, коли ти спиш?Чи ти як пташечка, на хвильку очкі прикрила, і знову запурхала :) Я щось за вихідні пропустила стільки всього. Класна ідея і класне втілення! Я все думаю, як би то сісти :) виписати всіх, бо погубила вже трохи...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...