Сторінки

8 лютого 2012 р.

Мій кулінарний блокнотик )))

 УРА!!! нарешті я собі його зробила ))) це  все дякуючи чудовим вихідним і враженням )))
вчора наш сімейний підряд, у складі двох осіб (я і чоловік) за 40 хв, затонували в каві і прогладили 110 листочків, а сьогодні я тільки все склала до купки ))) всі інші запчастинки робила в понеділок  і вівторок )))
 Простенький вийшов блокнотик, але я вже його люблю ))) шалено- шалено ))))
 нарешті в моїх рецептах буде порядок...а потім передам цю книжку Настуні...а вона своїм діткам... ))) розмріялась...але так воно і буде )))
  одним словом дивіться )))
 Обкадинка м"яка, але не товста, висічки і папірчик від MF, заголовок роздруківка ,ну і горошки))

ось такий він в мене пампух )))


ну і трошки серединки ))
тут все просто, бо і так пухлячок, а ще з об"ємними елементами, то б точно не закрився )) 
Так само папірчик від Меліси і роздруківки )) 
Штампи з Штампувальні 
Розділів всього 5 


всі сторінки проштамповані кутиками і назвами розділу 





ну ось такий мій любимчик )))
кльовезного вам дня )))
а я поки щастя заснуло іду зганяти лишні кіло ))) за цей тиждень вже маю -300 гр )))
ЮХУ!!!!!
 Люблю і обнімаю вас ))
Ваша Зірочка ;)   

95 коментарів:

  1. Оксаночко, яке диво!!! Страшенно люблю кулінарні блокнотики (коли хтось робить :)))), а твій дійсно зроблений з любов"ю!!! Такий домашній! Чудові папірці від МФ і такі класні штампи! А ще дуже мені ті горошки припали до душі! Ти талантище!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюся, дякую тобі сонечко ща такі приємні слова ))) хоча до таланту мені ще ой як далеко )))

      Видалити
  2. Оксана, такой классненький блокнотик! Первое впечатление — тёплый!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анюточка, спасибки ))) ну значит всё получилось )))
      я и хотела чтобы он тёпленький и домашний был ))

      Видалити
  3. УУУУ, такий класний, я якраз піцу печу))), блокнотик такий ніжний, повітряний)))) ну "смачний" одним словом
    Мій теж спить, а ти як зганяєш ті кіло? в тренажер чи зарядка вдома?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сольчик, дякі ))) піцца...ммммм...треба теж зробити завтра )))
      а я на обрітреці, і прес кааю і так зарядка ))) все потрошки, але не менше 1 години вдень ))) всередньому десь 1,5 години

      Видалити
  4. Який він класний,просто слів нема!!!!!!!!
    Тепер я буду мріяти про такий,поки не навчусь робити)))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванка, дякую )))
      а ти попробуй ;) там нічого складного ;)

      Видалити
  5. Оксанка, блокнотик фантастичний) Я вже теж про такий мрію))))) І чоловік твій молодець, що допомагав) Все ж вам вдвох веселіше було.... І штампики у тебе суперові0
    Короче молодчинка))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка, дякую ;) ну раз мрієш, значить повинна зробити ;) вдвох дійсно веселіше і швидше ))

      Видалити
  6. какой милый!))) Никак не сделаю блокнот, а ты молодчинка, что сделала! он шикарный!

    ВідповістиВидалити
  7. класний кулінарний блокнот! ложечка поза конкуренцією ;)
    Мені дуже подобаються блокноти у м"яких обкладинках, але я от думаю, чи практично робити кулінарну книгу у такій? Все ж таки кухня, можна чимось вимазати... От і мучусь, бо собі теж хочу щось подібне...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліночка, дякую моя хороша ))) а паперове ж теж може вимазатись? ;) я просто дивилась по своїх книжках, ТТТ в мене все чисте ))) а м"які обкладинки я люблю більше ))

      Видалити
    2. у мене зараз рецепти у блокноті з дерматиновою обкладинкою - це на той випадок, що як вимажеться, то витерти можна)))) Але я поки за 6 років його існування теж нічим не вимазувала. Ти мені додала ще один голос "за" - треба робити собі кулінарну книгу)))

      Видалити
    3. о...я так розумію що скоро буде кулінарний блокнотик від тебе ;) чекаю ))))

      Видалити
  8. такий тільки для найсмачніших рецептів!!! дуже гарний! такий ... домашній я б сказала)) від нього віє домашнім затишком і ароматом найсмачнішої домашньої випічки))) Оксанко, ти молодець! І коли ти все встигаєш?:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочка, дякую сонце ))) там на випічку якраз найбільше листочків відведено )))) встигаю....вночі ))) вдень нічого не роблю, рідко коли ))) вдень я вся Нанусіна ))) в неї почався такий цікавий період що хоче все знати ))) мені і самій цікаво з нею вчитись )))

      Видалити
  9. Оксаночка, яка краса!!!!! в мене просто нема слів, я в захваті!!! а з якою майстерністю і смаком зроблені закладочки, браво!!! думаю ця кулінарна книга точно стане своєрідною сімейною реліквією ;)

    П.С. ти мій листик на електронку отримувала?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, дякую пташечка )))) я б була рада яки дійсно той блокнотик потім цінували ))0 в мене так мамин є )) я його так і називаю "Синій мамин блокнотик" він вже потріпаний, але дуже дорогий і рідний )))

      Видалити
  10. Ах вот куда ты пропала то! Ты вон чем занималась то! Вот это да!! Вот это кулинарная книга. Кто б мне такую сделала была бы благодарна! А то как говорится сапожник без сапогов!!! Очень красивая и уютная книга вышла!!! Просто прелесть!!!
    А ты ведь мой мега комод и не видела то!)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Иринка,да, да )) пропала я немножко ))) но я вернулась ))) ( прям как Терминатор ))) ) спасибо дорогая, за такие слова ;)
      иду к тебе на комодик посмотрю ;)

      Видалити
  11. Я люблю кулінарні блокноти,і в твого вже одразу закохалася))))Він просто супер-класний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка дякую моя хороша )) ну як вже закохалась тоді він точно гарний ))) люблю його тепер ще більше ))

      Видалити
  12. Ну ви і молодці!!!!! Яка ж краса! Ти молодчинка, дуже акуратна робота, тепла!! Я вже тобі казала, хочу такуууу!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага,сонце ))) може так потрошки і в нас буде скрап-сімейство...і матеріали будемо разом купувати...і ніхто не буде казати: "Ого!! таке дороге! " )))
      Дякую, Масічка ;) я всьо поняв )))

      Видалити
  13. Умнички вы какие! Потрясающая книга! Я вот сапожник без сапог)) Стыдно показать свои рецепты - в каком они виде)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, спасибище!!!! а наконец-то с сапогами ))) а то тоже валялись бумажки кучками ))) теперь ещё всё переписать ))

      Видалити
  14. Дуже гарний блокнотик! Твої рецептики тепер мають шикарну домівку:)))!

    ВідповістиВидалити
  15. Яка краса!!!!Домашнім затишком віє та смакусями)))Бажаю,щоб такий блокнот був не один,а втричі більше!І всі смаколики були на столі-щодня нові і смачні!я на той папірчик кулінарний заглядаюсь вже давненько)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую,Натальчик ))) я вже собі другий набірчик такий прикупила,поки був в наявності ))) Меліса дійсно вся чудова )))

      Видалити
  16. суперррр!!! до чого ж гарний!!!! мм, як персик)

    ВідповістиВидалити
  17. Оксаночка, суперовий блокнот!!!!!!! Такий ніжний, домашній, і дуже-дуже гарний!!!!!!!! В таку красу необхідно писати лише найкращі рецепти!!!! А ми з моєю дочею теж за вчорашній вечір та сьогодняшній ранок "назістарювали" папірці для кулінарної книги!!!!!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галочка, дякую!!!! дуже приємно чути такі слова ))) в вас теж свій сімейний підряд ))) чекаю на вашу книгу ;)

      Видалити
  18. з величезним задоволенням дивилась на цю красу. Книга просто суперова!

    ВідповістиВидалити
  19. duzhe klasnyj! a ty taka produktyvna, she i cholovika zaluchaesh, molodec'!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюшка, дякую ;) то я так стараюсь його втягувати в скрап ))) може колись і він захопиться.... ))))

      Видалити
  20. Вау!!! Він шалено-класний!!!! Такий яскравий і теплий) Ой, як літа хочеться))))

    ВідповістиВидалити
  21. Який він кльовий! Мрія!
    Я от теж колись зберуся і зроблю собі кулінарний блокнот, такий з кавовими листочками і штампами з штампувальні))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташулька, дякую!!!! давай, давай збирайся ;) я знаю що він в тебе буде дуже ніжний і класнючий ))

      Видалити
  22. Очень понравился :) Такой теплый кулинарный блокнот следует пустить исключительно под рецепты самых вкуснючих плюшкАф :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анютка пасибки )))) боюсь что я потом тоже буду одна большая плюшка ))) ТТТ ))) шучу конечно )) там будут самые-самые любимые рецептики ))

      Видалити
  23. Ксюнь, дуже класнючо получилось!!! Така тканинка кльова, і розділи так гарно оформлені. От тільки мені б шкода його було на кухні використовувати, а то ж заляпається така краса, тому й собі не роблю, а записую у звичайному зошиті))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюсь, дякую сонечко ))) ну а чого б він мав заляпатись ? ))) в мене є коробочка дял усіх таких книжечок, поки що ТТТ нічого не заляпувалось ))) так що давай роби ;) в тебе вийде чудо!!! я пам"ятаю твій блокнотик ;)

      Видалити
  24. Очень-очень добрый, уютный блокнот! :) Цвет такой радостный, что все блюда будут очень вкусными!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зоинька, спасибочки за такие приятные слова!! ;) рада тебя видеть ;)

      Видалити
  25. аааааааааааа, ну чому я не вмію таке робити? такий він класний! в мене вічно рецепти на всіляких папірчиках записані, шо я потім шукаю по всій кухні. така краса! бомба!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюська, дякую сонце )))) ну то так само як і я не вмію шити таку красу як ти )))

      Видалити
  26. ну просто казка!!!! неймовірна краса!!! мені дуууууже сподобася!!! ці всі тематичні закладки просто вау!!!

    ВідповістиВидалити
  27. Оксаночка, шикарный блокнотик!!! обложечка оформлена изумительно! мило и душевно!!! Поздравляю с чудесной работой!!!
    ... а совместный с мужем труд (для нашей пользы) облагораживает:))) мужа, в первую очередь!

    ВідповістиВидалити
  28. Леночка, спасибочки огромное!!!! я мужу обязательно передам )) ему будет приятно))

    ВідповістиВидалити
  29. чудовий блокнот!!!!
    мабуть помістить там багатоооооооо мачних рецептів!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Русланочка, дякую ))) я думаю мусить багато поміститись ))

      Видалити
  30. Ну ви і молодці!!! Швиденько справилися з чоловіком)) Блокнотик вийшов таким теплим і затишним)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Vesnywka, дякую ))) так разом швидше ))) він тонує, я глажу))
      п.с. не можу знайти як звати тебе ((

      Видалити
    2. Я Лєна, приємно познайомитися))

      Видалити
  31. Оксаночко, він мега чудовий!) І я б не сказала, що простий. Думаю Настуня коли до нього добереться, буде його берегти. Бажаю зібрати у ньому найкращі і найсмачніші рецепти для майбутніх кулінарних шедеврів)))

    П.С. Величезне дякую за посилочку, вже отримала, відпробувала. Скоро за це напишу)

    ВідповістиВидалити
  32. Наталочка, хороша моя, дякую тобі!!! Я буду старатись так все зробити!!!!
    рада що ти все отримала ))) вже переживала за нашу пошту ))

    ВідповістиВидалити
  33. Обалденная вещь!!! Такое ощущение, что он еще от твоей прабабушки со старинными рецептами))) Мечта!!!

    ВідповістиВидалити
  34. Вже стільки всього дівчата написали, але я від себе теж добавлю-мені блокнот теж сподобався , такі цікаві детальки на обкладинці....

    ВідповістиВидалити
  35. Фантастика! Невероятная красота! Оксан, сразила наповал! Вот это вещь! Эффектный, умопомрачительный! Сказочно красив! Как же в нем писать, жалко же!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олесечка, спасибо огромное!!!! так приятно )))))
      мне не жалко )))это ж я специально для себя )))

      Видалити
  36. о! яка краса! Я ж спочатку читала, і відразу скільки питань!)) як це ви за 40 хвилин встигли?)) ото молодці. А я якогось дня більш, як 2 години морочилась з 50 листочками. Може я щось не так робила?)) Замочувала, сушила в духовці, а потім прасувала. ні? не так треба?)) потім ледь не впала, як ти написала, що сьогодні й зібрала. Ого, думаю! А потім вже побачила, що на кільцях. То ж трохи швидше, але все одно... й обкладинка, і розділи, і штампики... ну ти серйозно молодчинка. Я дуууже повільна насправді. Поки зшила ще той блок, і оце вже 4 доби під пресом лежить..а я придумати не можу яку обкладинку зробити і що в ньому буде))
    твій дуууже гарний! надзвичайно! не намилуюсь. Так акуратно все.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, сонечко, дякую!!!!!!
      я не сушу в духовці, вимочую в каві, перегортаю декілька разів в мисочці, а потім зразу проглажую і на ніч під прес )))обкладинку і розділи робила в понеділок і вівторок ))) а сьогодні тільки все склала )))

      Видалити
  37. Оксано, он шедевр просто! я влюблена в него окончательно и бесповоротно! потрясающий! вы с мужем герои! :) и вот еще, я хочу быть тоже увековечена в этом блокноте, так что наверное поделюсь с тобой каким-нить вкусным рецептом, а ты запишешь его на этих страничках :))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Полиночка, твои слова вдохновляют ещё больше ))) спасибо, солнышко!!!! жду рецепт;) я знаю что ты готовишь хорошо ;)

      Видалити
  38. Клас! Він неодмінно мусить передаватися з покоління в покоління!;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірусь дякую )))) я буду старатись зберігати там самі найкращі рецепти ))

      Видалити
  39. Суперова кулінарна книга!!! Одразу видно любов))) Дуже-дуже гарний!!!

    ВідповістиВидалити
  40. Смакота!!! Та ще й дітям буде, що показати-розказати! Але і мені було б шкода його на кухні тримати:-) Треба тепер коробочку до нього ...

    ВідповістиВидалити
  41. Ммммм, яка нямка вийшла!!! Чудовий спадок буде!;)

    ВідповістиВидалити
  42. Оксана,бесподобная вещь!!
    С душой и мягким домашним характером))

    ВідповістиВидалити
  43. Дууууже сподобався!!! Такий теплий вийшов і апетитний!!! Суперський!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  44. Красотень))) Я вот тоже когда на заказ делала очень захотелось и себе сделать,вот ты теперь напомнила,так что может тоже скоро надумаю))
    А у тебя получился просто прелесть)

    ВідповістиВидалити
  45. Оксана,такой чудесный!Веселенький и очень красивый!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  46. Оксанка, чудовий блокнот! Такий милий і домашній...
    Чудовий папірчик від Меліси, я його також прикупила і теж вже використала для кулінарних блокнотиків;)

    ВідповістиВидалити
  47. класний кулінарний блокнотик!!!!!!!!!! Такий як тортик слоєний;) Дуже класно, що чоловік тобі допомагає в творчості!

    ВідповістиВидалити
  48. Какая прелесть ! Оксан . работы у тебя очень классные ! ростешь )!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...