Сторінки

6 квітня 2012 р.

Чудо поряд ;)

 Маю сьогодні чудовий настрій )) і це не зважаючи на те що до 4 ночі вчора читала книжку ))) затягнуло )) почала читати "Девушка с татуировкой дракона", клаааас )))) сьогодні сподіваюсь що дочитаю )) і поки донечка заснула я доробила листівочку з ще одного улюбленого тепер паперу - Графіки ))) Чесно кажучи дуже багато думок викликала в мене ця фраза про чудо...тому і пов"язалось все в мене з часом ))) тому що більшість з нас чекають чуда, що воно відбудеться через місяць, рік, десять....а насправді воно завжди поруч, просто ніколи ми і не помічаємо його завжди прагнучи до чогось невідомого )))  в мене в дворі є реабілітаційний центр Джерельце" для діток хворих на ДЦП ...і так як ми часто гуляємо на хньому майданчику то більшість діток я вже знаю і видно як вони прогресують і розвиваються, як вони тішаться і насолоджуються такими здавалось би дрібничками ,а для них це справжнє чудо )))  Вони вміють щиро радіти життю )))

метелики трошки прошиті і покриті глоссі


годинник покритий кракелюром


Робила за чудовим скетчем №5 від блогу "OK craft"



І вам бажаю щоб дива завжди були поруч ;)
Чудового завершення робочого тижні і вдалих, веселих вихідних;)
Люблю і обнімаю ;)
Ваша Зірочка ;)

73 коментарі:

  1. очень хорошая и глобальная тема!а может и самая главная!
    я вообще мечтаю делать такие работы..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Светуль, ты можешь делать ещё лучше!! ;)

      Видалити
  2. Оксанко, гарна тема і чудова листівочка!!!
    Дякую за твоє вміння звертати увагу на дійсно важливі для кожної людини речі:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірусь, дякую ;)
      і сподіваюсь що більше людей почнуть думати трошки по-іншому ))

      Видалити
  3. Оксаночка, почитай "Жена путешественника во времени"!!! только пообещай что прочитаешь :)? ))) а если серьёзно...это просто невероятная книга. я сначала подумала по названию что будут какие-то перемещения то к пирамидам, то к средневековью, но всё намного интереснее :) я после этой книги прямо не могу пока другое читать, настолько прикипела к главным героям... а я девушку с татуировкой почитаю ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Иришка, обещаю!!! Уже скачала ))) это ж Одри Ниффенеггер?
      а это что я читаю это трилогия Стига Ларссона «Девушка с татуировкой дракона», «Девушка, которая играла с огнём»,«Девушка, которая взрывала воздушные замки» ))

      Видалити
    2. Да, Одри! пиши потом про ощущения... :) о, буду знать, что это трилогия, я даже не подозревала об этом:)спасибо

      Видалити
  4. Я нещодавно записала фільм "Девушка с татуировкой дракона" це напевно екранізація, я й не знпала що є така книжка, дивитись не буду з першу прочитаю, впевнена що від книги більше вражень.
    Листівка надзвичайна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірусь, так це екранізація цього фільму, але спочатку я хочу прочитати))
      Дякую!!!

      Видалити
  5. Просто неймовірна листівочка!!!!!!!!!!!!!Дуже-дуже класна!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Открыточка очень классная!!! спасибо за позитивный настрой! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красивая, теплая открытка!!! так здорово расположены детальки!!! любуюсь:)))

    ВідповістиВидалити
  8. Потрясающая открытка, очень нравится что все подобрано со смыслом!
    Я тоже хочу прочитать эту книгу потому что, от фильма в восторге!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, спасибочки огромное!!!!
      я фильм хочу потом посмотреть )))

      Видалити
  9. Класна листівка! А головне-змістовна.Молодчина.
    Щодо "Джерельця", то там не тільки ДЦП, а більшість особливих категорій діток. Я вважаю,що таким треба допомагати і всіляко підтримувати, а отой центр дорога реабілітація.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшка, дякую сонце ;)
      А так сильно не вникала що ще там є , знаю що основне ДЦП....точніше більшість діток там з цією хворобою...знаю що дорого там, ми з мамою одніє розмовляли ...але на жаль в нас на Україні так є ((( за кордоном такими дітками займаються набагато більше

      Видалити
  10. Оксанка! Надзвичайна листівка! Дуже кольори подобаються і як ти все поєднала і цей штамп класнючий! І допис дуже позитивний! Нехай чудо завжди буде поруч!

    ВідповістиВидалити
  11. прикольна листівка.. щось таке трохи... в дусі Далі..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ЛЮдочка, знаю що то трохи не твоє )) дякую )))
      можливо і є трохи щось від Далі...але то майже вс Графіка така))

      Видалити
  12. Ого! Дуже красива та цікава:)),вона мені така міні- вінтажна картина:))! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лілічка, дякую за такі приємні слова )))

      Видалити
  13. Ех... треба ще вміти бачити те чудо...) Листівочка суперова! Мені так до душі припала своєю незвичністю... До речі, коли прочитаєш книжку, обов*язково подивися фільм! Але не той, що вийшов в 2011 році а в 2009, там ціла трилогія!
    Трилогия миллениум: "Девушка с татуировкой дракона", "Девушка, которая играла с огнем" и "Девушка которая взрывала воздушные замки" даю гарантію - ти залишишся задоволена!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочка, згідна що треба вміти бачити це чудо..і можливо не завжди так виходить, тому що люди відвикли від цього і не вірять що може так бути ...але спробувати варто )))
      я накачала собі трилогію, вже другу частину читаю )) цікааааво

      Видалити
  14. кльова листівка)Стіпанкова тьотя)Так ще трішки і ти будеш цей стиль освоювати;)
    Про книжку,дякую.Я якраз закінчую читати книжечку і думаю чим продовжити свої читальні вечори.
    а про "чудо"...
    так-воно скрізь!
    кожну хвилину і кожного дня)
    мами і дітки в Джерелці є щасливіші за нас в чомусь-вони як ніхто розуміють,що ваажлива кожна посмішка їх дітей

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякі , Натальчик )) я б хотіла добре освоїти цей стиль, бо подобається мені дуже-дуже!! але і тяжко (((
      трилогію почитай!!! мені цікаво ))

      Видалити
  15. Моє сонечко, яка ж вона в тебе вийшла чудова! Супер!!!! Класний папір, правда? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякі тобі золотце ;) папір просто бомбезний!!!

      Видалити
  16. Неймовірна робота! Щось у ній таке є... що притягує, так би і дивилась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вірусь, дякую ))) дивись на здоров"ячко!!!

      Видалити
  17. Оксанко, згодна з тобою: чудо - скрізь, головне уміти його роздивитись;)робота така осмислена. лаааайк)

    ВідповістиВидалити
  18. ах как все верно про чудеса! чудесная работа, я в ней почему-то вижу много тайны...:)
    чудесных выходных! обнимаем :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Полиночка, спасибочки!!! и тайны там тоже есть ))
      и мы вас с Пелагеюшкой обнимаем ))

      Видалити
  19. Дуже гарна і звичайно високо-професійна листівочка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галочка, дякую))) рада що тобі сподобалось))

      Видалити
  20. Очень креативный винтаж получился! такая элегантность и изящность. браво!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Ксюшик,все таки Графика...это Графика!!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. да, нужно всегда себя тормошить и напоминать - вот оно чудо, оно же всегда рядом))) открытка интересная и такая многогранная!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лидочка, спасибки!!!!
      да )) тормошить надо обязательно ))

      Видалити
  23. Дуже цікава листівочка!!! Класно в тебе виходить!!! Скрапова ти наша королева!!!)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка, дякую ))) о..до королеви мені ще дуууууже далеко )))

      Видалити
  24. цікава листівка... Оксанко, а в тебе у спину теж ключик вставляється і тебе так хтось "заводить" - щоб усе встигати - і читати, і листівки робити, і гуляти, і ще багато чого робити???))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліночка, дякую ))))
      то напевно пропелер в одному дуже цікавому місці інколи включається )))) а якщо серйозно ))) та можна все встигнути )) головне менше в неті бути )))

      Видалити
  25. Интересная открытка. А фраза реально потрясающая. Наша жизнь наполнена чудесами, просто люди любят жалеть себя и жаловаться, поэтому не замечают этих чудес.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Светуль, спасибки )))
      золотые слова про точто очень люди любят жаловаться и сами себя жалеть...а в этот момент всё интересное проходит мимо )))

      Видалити
  26. Да, чудесная открытка! Я бы сказала-просто потрясающая! Не знаю, в каком она сделана стиле, знаю, что в моём вкусе :-))) Всё супер-гармонично подобрано. Спасибо тебе за вдохновение!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибки, солнышко!!! сказать честно и сама не знаю какой это стиль )) мне просто так захотелось )))

      Видалити
  27. Чудова робота. І дякую за рекомендації по чтиву, я трохи маніячка :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюся, дякую )))
      я теж маніячка книжкова )))
      пиши що ти цікавого прочитала недавно ;)

      Видалити
  28. Замечательная открытка! Очень стильная и со смыслом!

    ВідповістиВидалити
  29. Гарна листівка, Оксанко! Маєш свій стиль, завжди можна відрізнити твою роботу від інших! І про "чудо поряд" згодна з тобою на 100%, жаль, що ми все помічаємо тільки втративши...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшка, дякую!! навіть не думала що мої роботи впізнаються ))) приємно )))

      Видалити
  30. Ксюнечка!!!!открыточка просто шикарная)))Муж тоже подсмотрел,пока я читала пост и хохотал долго...Сказал, что дама на открытке на меня похожа: такая же электровеничная. В общем, на ночь подняли себе настроение)))
    Детки из центра каждый день совершают маленький подвиг!!!Пос сравнению с трудностями их и их семей все остальное мелочи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. РОднулечка, спасибки )))) Сашка мне говорил тоже что похоже на меня, смеялся ))) рада что подняла вам настроение )))
      а детки эти сильные и каждый день у них как последний ...

      Видалити
  31. Ксю, оце так листівочка.. вона неперевершена! Чудовий стім ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женюська, дякую )))) а я думала чи схоже це на стім ))

      Видалити
  32. Яка ж вона чудова! Дійсно неперевершена! Напис такий гарний. Наче прості слова, але як часто ми про це забуваємо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інночка, дякую ))) можливо якби ці слова згадувались частіше, то і жити було краще ))

      Видалити
  33. Да замесательная фраза, обязательно нужно верить в чудеса и находить их в каждом мгновении жизни!! Мир прекрасен и нужно это увидеть!!!

    ВідповістиВидалити
  34. Листівка просто неперевершена! Мені дуже подобаються твої останні роботи, якось, відчувається що ти вже руку набила і все в тебе вдається легко і неперевершено! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  35. Очень самобытно! Спасибо за участие в задании OK Craft! :)

    ВідповістиВидалити
  36. Хороша бумажка) Листівка як завжди чудова! В тебе інших не буває))) Не вірю;)

    ВідповістиВидалити
  37. И я просто обожаю Графику...
    Как же ты с ней классно работаешь!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...