Сторінки

26 червня 2012 р.

Відпочинок )))

 Привіт ;) Нарешті я хоч трошки добралась до ноута )) розслабилась ))) а все "винуватий" відпочинок на Шацьких озерах на вихідних, вийшло все майже спонтанно,  до п"ятниці ще не знали куди поїдемо і де будемо ночувати, але відпочинок вдався на славу ))) Чудово  що в нас на Україні є ще не зас..ні озера, і чудово,  що нарешті  мешканці почали думати про туристів і заробіток і створювати нормальні умови )))
  Додому їхати взагалі не хотілось, з води не вилізали, особливо Настя... тільки і чекала моменту щоб піти покупатись )) Просила набрати води в відерце, спочатку набирала біля берега, потім поступово трошки далі заходила....а через хвилин 5 кидала відро і далі купалась ))
 Нам сподобалось, так що сподіваємось що на ці вихідні буде продовження ))
    Ну а я вчора тішилась папірчиком від Графіки, який дууууже довго чекала з закупки і нарешті він мій ))) Ну і руки звичайно зразу зачесались щось зробити ))
 Вийшла така листівка про одну дівчинку , яка дуже багато вчилась, а так як та дівчинка схожа на мою сестру , то і листівку я подарую їй ))


робила за скетчем №3 від блогу "Океан идей"

і рибка моя ))) то так закривала рот, щоб вода не попала ))) 

Тепер мрію знову про вихідні, і фантастичний відпочинок )))
Чудового настрою вам ;)
Люблю і обнімаю
Ваша Зірочка ;)

68 коментарів:

  1. какая рыбка Настуся!!! :))
    и чудесная открытка!

    ВідповістиВидалити
  2. ААаааа,Настя така смішна))))А мій навпаки,відкриває рот...гггг...всі ті хлопи неправильні!
    Листівка чудова,папірчик супер!Ой як я давно нічого скрапового не купляла(((
    Про озера-ото вам ляпота,а я так в суботу рибу ловила на озерах,шо впала в воду(повністю))))Давно вже на мене так пристально люди не дивилися)))
    Скоро буду на батьківщині,то сподіваюся на спільну вилазку десь у гори)))
    Цьом))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В нас теж відкривала рот, поки води не напилась то так і не розуміла ля чого закривати ))
      Приїдеш і скрапове купим і щось інше придумаєм ;) ще трошки залишилось )) і загуляєм ))

      Видалити
  3. Прикольна листівка!Малюнок мені нагадує колишні старі мультики 50-х років))))
    Молодці,що поїхали відпочивати! Може,нам теж вдасться побувати цього літа на Шацьких озерах:)(є таке в планах)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, дякую ))) і я люблю ті наші старі мультики ))
      а в Шацьк треба їхати обов"зково , кльово там ))

      Видалити
  4. Молодці, що гарно відпочили!!!!!!Донечка справжня русалочка)))))))))))))
    А листівочка дуже гарна,і папірчик суперовий!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванка ))
      о, так, це дійсно русалочка, бо виманити з води дуууже тяжко ))

      Видалити
  5. Водичка неймовірно чиста і приємна,люблю Шацьк і їх пончики. Молодці що вирвались, В Настуні такі румяні щічки..клас! Листівка прикольна і зі змістом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірусь, так їхні пончики знають всі )) а ми зе любимо копчених вугрів....мммм...яка то смакота ))
      дякую ;)

      Видалити
  6. Класно ви навідпочивалися, шкода,що ми так і не зустрілися на озері(((
    А листівка класна, як завжди, Оксаночко! Видно, що ти її робила від душі...просто так)))) Цьом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонечко ))
      і я помітила що коли робиш просто так, то виходить зовсім по-іншому ))Цьомчик ;)

      Видалити
  7. Яка файна рибка! І я мрію про вихідні і відпочинок! І взагалі нічого робити влітку не можу - думаю тільки про відпочинок )))
    А то певно папірчик з тої закупки, яку я теж дууууууже довго чекаю, але вже зовсім скоро то все добро буде в мене)))
    Листівочка така вінтажна вийшла, про шкільні роки мені нагадала...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ТО напевно більшість з нас мріють про море і відпочинок в таку спеку ))) чекаю на твої творіння з папірчику нового ;)

      Видалити
  8. Відпочинок-це класно!А в мене ще поки тривають трудові будні, відпустка "світить" аж у серпні.Ми теж цього року вирішили ві дпочивати у рідних краях, на Шацьких озерах, так що у мене ще все попереду.
    А відкритка-класна, люблю я твої відкриточки!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, ще трошки до того серпня залишилось ))) а на наших озерах дійсно кльово )) і зазвичай в серпні там дуже тепло ))
      Дкую тобі, сонечко ;)

      Видалити
  9. Оксана...какая красивоая открытка! цвета такие...уууу...
    ой, вы купаетесь, а у нас так холодно! везет вам! отправте и нам немножко солнышка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечка, спасибочки )))
      с радостью поделюсь солнышком )) у нас его сейчас очень много ))

      Видалити
  10. Какая красивая открытка, я прям себя в детстве вспомнила с книжкой в руках :) Теперь вот или ноутбук или иголка-ножницы-бумага-ткань перед глазами, а еще Сашка и грядки :)
    Как здорово что так спонтанно смогли так замечательно отдохнуть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юленька, спасибки )))
      и я любила читать и в детстве и сейчас )))
      спонтанный отдых почти всегда лучше чем запланированный ))

      Видалити
  11. я балдію від твоїх листівочок!! і папірчик суперовий!

    Файно ви попали з відпочинком.. бо з кінцем вихідних знову закінчилось літо))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую моя хороша ;) а я від твоїх витинанок і від терпіння їх вирізати балдію )))
      літо вже на місці );

      Видалити
  12. Ото вже сетра твоя розумна-розумна!!!! ;) Класна листівка - папір той в клітинку прикольний :)
    Настуся-рибка молодець - я в її роки (і зараз теж, що там приховувати))) боялася заходити у воду))) - плавати ж не вмію :)
    Хочу на Світязь...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінка, так-так )) вона в мене така і є ))я незнаю скільки можна вчитись ))) а вона пстійно з книгою ))
      а Настуся напевно завдяки басейну з двох місяців води не боїться зовсім ))
      Приєднуйся до Іринки своєї в серпні );

      Видалити
  13. Открытка шикарная вышла, скетч идеально читается!!!
    Мне очень нравятся спонтанные идеи по поводу отдыха, так всегда удачно можно отдохнуть!!!
    Рыбка веселенькая, у нас Максим тоже к воде неравнодушен, сначала бочком-бочком (как рак маленький), а потом глядишь уже мокрые, деваться-то некуда, купаемся))))
    Желаю, чтобы все выходные так проходили!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюшка, пасибки )))
      видимо все детки такие хитрющие )))

      Видалити
  14. Ой, як чудово!!! Хочу до вас... але чекаю свою відпустку. Доречі, вже прислали наказ на неї!!! З 9 липня аж на 2 тижні :))) Класна листівка про заучку, я теж така :) Заходь-но в гості, чи що...:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую тобі фея лавандова ;) я вже теж чекаю твою відпустку )))

      Видалити
  15. і знову Оксанка ти нас порадувала чудовою листівкою!!! просто нема слів, щоб передати наскільки вона гарна)

    ВідповістиВидалити
  16. Нанічка русалочка))) така водичка чистенька))
    листівка гарна! Ти так вмієш якось... гарний в тебе почерк! дуже люблю!)

    ВідповістиВидалити
  17. листівка кльооова!! і відпочинок ваш кльовезниЙ!і надалі такого! :)

    ВідповістиВидалити
  18. Твоя рибка просто золота))), молодці що гарно відпочили, відкриточка чудова!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Открыточка прелесть!!!
    Какие вы молодцы! А мы еще так и не открыли купальный сезон. Погода солнечная только неделю держится...

    ВідповістиВидалити
  20. Уух! Кльова така листівка! І ляпки дуже класні і так в тему!
    Вітаю з гарним відпочинком! Молодці!

    ВідповістиВидалити
  21. Оксано, ото вже писала тобі про твій стиль, але скільки дивлюся - дивуюся, як ти от з такого паперу робиш такі гарні листівки?... Я б ніколи нічого не зліпила. А в тебе і не наляписто, і чисто, і гарно виходить?...
    Рибка у вас чудова! Відпочинок - це добре, і мабуть ще краще, коли не планований :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшка, завстидала мене )) то напевно все робить улюблений папір, а я тільки складаю докупки ))
      а відпочинок не планований дійсно кращий ))

      Видалити
  22. о, а я багато чула про Шатськi озера, але нiколи там не була.... можеш скинути координати, де ви були на меил? якщо вам сподобалось - це найкраща рекомендацiя!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, все написала ;) там варто побувати ))) спробувати їхні пончики і кочені вугрі ))) це єдине озеро на Україні де їх виловлюють ))
      А ще в воді є іони срібла і шкіра після води дуууже м"яка і приємна на дотик ))

      Видалити
    2. ДЯКУЮ! :-)))
      обов'язково з'ïздимо)))

      Видалити
  23. Открыточка просто прелесть, а Настинька молодчина мой герой еще побаивается сам купаться!))

    ВідповістиВидалити
  24. чудесная открытка и бумага очень стильная и красивая!!!! А у нас вот льют дожди ужас!! Уже конец первого месяца лета ая и ноги в речке или озере не намочила!! ну ничего через недельку я буду на море плескаться в Крыму!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, дорогая моя ))) желаю вам обалденного отдыха и только тёплого солнышка )))

      Видалити
  25. Какие молодчинки!! мы тоже катаемся туда-сюда))))поэтому меня в блоге практически нет. открытуля - стильнючка))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибки роднулечка ))) я знаю что вы тоже любители путешествовать ;)

      Видалити
  26. як завжди чудова листівочка!!!!!!
    малеча така кумедна!!! а дно пісчане? як з глибиною? і куди саме ви їздили? а то я теж хочу на озера.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Діаночка, дякую )))
      Дно піщане, вода чистенька, прозора і до глибини треба йти метрів 20 точно )) для дітей там просто рай ))) Ми були в Мельниках, Шацкий район

      Видалити
  27. Відпочинок - це супер! Молодці! І листівка супер, все неймовірно красиво поєднано!

    ВідповістиВидалити
  28. ....а завтра снова начинаются выходные, аж 4 дня))
    Замечательная веселая открытка. А у малой щеки как будто сейчас лопнут, смешная)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..да ))) и эти выходные тоже прошли бурно )))
      Спасибки, ВИкуль ;)

      Видалити
  29. Найбільше кіт на листівці сподобався:) А доця така класна!

    ВідповістиВидалити
  30. Прекрасная открытка, рыбка у вас очаровательная!:) Спасибо, что творите вместе с блогом Океан идей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо огромное, Виктория за приятные слова и вдохновение ))

      Видалити
  31. Чудо как хороша открыточка! Очень понравилась!
    Благодарим за участие в задании Океана Идей))

    ВідповістиВидалити
  32. Мы тоже ездили купаться, но вода какая-то холодная блин была. Хочу тоже такую воду, из которой вылазить не хочется)))
    Открытка прелесть! Тоже хочу такую бумажку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анютка, а у нас водичка тепленькая....красотища ))) желаю чтобы и у вас была такая ))
      Спасибки ))

      Видалити
  33. Классная открытка!! :)
    Вспомнилась школа...))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...