Сторінки

30 березня 2013 р.

З любов"ю ))

Чудового суботнього ранку вам мої хороші ;)  ( а в мене ще п"ятничний вечір, і поки кнопа заснула я пишу для вас свіженький пост))) 
 А все тому що хочу розказати вам про нове завдання в "ЗДД" ))) сьогодні ми ліфтимо нашу Нюсечку )) Дуже люблю ніжні Аніні роботи і ліфтити її роботу було дуже цікаво і новеньке для себе спробувала ))) Робилась  на одному подиху, сподобалось робити декілька шарів, і це перша листівочка в процесі створення якої я зразу всі матеріали складала на місце ))) в результаті і стіл чистий і листівочка є )))

 а це фантастичний варіант Анютки 

Приєднуйтесь і спробуйте обов"язково ;) інколи ліфтити дуже корисно але автора не забувайте вказувати ;)
 Ну а я вас бажаю кльовезних вихідних незважаючи на погоду ))) а нас чекає сьогодні цікава постановка "Колобка" ))) звикаємо до театрів з дитинства, а точніше вже любимо театр )))
До понеділка мої хороші ;)
Файнезного настрою вам ;)
ЛЮблю і обнімаю ;)
Ваша Зірочка ;) 

45 коментарів:

  1. Ця листівочка просто неймовірно гарна!!!
    Така ніжна і повітряна, романтична

    ВідповістиВидалити
  2. Ой такая прелесть нежненькая получилась) очень нравится

    ВідповістиВидалити
  3. листівка ніжна-ніжна, наче наречена ;) Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка ніжність! Оксанко, Супер!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже вдалий ліфтинг!!! Справжня краса!

    ВідповістиВидалити
  6. Аж дух захватывает! Такая нежная! Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  7. У вас вийшла дивовижна листівка,а композиція з квітів мене дуже вразила.Взагалі я обожнюю квіти на листівках.Та й усі ваші роботи мені дуже сподобались)Тепер я ваш постійний читач)

    ВідповістиВидалити
  8. Вона мені так подобається!!!
    Майже 100% ліфт :-)
    Дуже ніжно!

    ВідповістиВидалити
  9. Оксаночка, какая же нежная открыточка получилась, красивая и такая душевная! Супер!)))

    ВідповістиВидалити
  10. Зирочка, я тебя люблю)) Мне так приятно быть для тебя вдохновением, открытка красивенно-обалденная!! Нежнее нежности! Спасибо, дорогая, за лифтинг и твой позитив))

    ВідповістиВидалити
  11. прекрасна листівка! ніжна, як сама любов!

    ВідповістиВидалити
  12. Шикарная открытка!Очень нежная! Восторг!

    ВідповістиВидалити
  13. суперская, прям как детство нежная, я даже не знаю какая из них лучше:) обе невероятно красивые.
    Хороших выходных и тепла:) у нас уже тепло, но очень ветренно...

    ВідповістиВидалити
  14. Яка гарнюня! Така цікава композиція.І палітра дивовижна. Листівка просто бездоганна!

    ВідповістиВидалити
  15. очень красивая открыточка!! мне цвет очень нравится, нежный такой, ненавязчивый, спокойный)) а цветочная композиция - просто супер!! :)

    ВідповістиВидалити
  16. Ніжно й романтично,дуже гарно!
    Гарного вам перегляду"Колобка";-)

    ВідповістиВидалити
  17. Могу только присоединиться к словам девочек-потому как своих уже новых не придумаю)))) Очень-очень понравилась открыточка!!! Правду говорят-даже дух захватывает)))

    ВідповістиВидалити
  18. Оксанка,вона просто казкова!

    ВідповістиВидалити
  19. Оксана, чудесная страничка! Воздушно-легкая! Очень нравится...

    ВідповістиВидалити
  20. Чудовий ліфтинг!Краса неймовірна, що оригінал, що твоє виконання!Яка ніжна!

    ВідповістиВидалити
  21. Цей ліфтинг вдався на славу! Оксаночка, така гарнесенька листівочка, надвичайно ніжна, світла і бантик додає романтичності!

    ВідповістиВидалити
  22. Такая романтичная, нежная и очень красивая!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Очень нежная открытка, красиво подобрана бумага и украшения. Лифтинг получился на все 100%!!!

    ВідповістиВидалити
  24. ! твоя лист!вка не менш фантастична,як ! ти,моя З!рочка))) Ви в ляльковий ходили?

    ВідповістиВидалити
  25. Очень нежно и красиво!!!нравится очень)))

    ВідповістиВидалити
  26. Красота какая! Такая нежная-нежная!!!
    Даже в руки как-то боязно брать такое чудо!)) Шикарный лифт!))

    ВідповістиВидалити
  27. Така краса!!! Така ніжність!!! Мені дуже твій варінт подобається! Дуже-дуже!!!

    ВідповістиВидалити
  28. Как здорово!!! Очень красиво, торжественно

    ВідповістиВидалити
  29. Неймовірна краса!!! Дуже гарно і романтично!:)

    ВідповістиВидалити
  30. Оксанка....надзвичайно ніжна листівка! МОЛОДЕЦЬ і приєднюйся до марафону http://kopiyo4ka.blogspot.com/2013/03/blog-post_31.html

    ВідповістиВидалити
  31. Оксана, открытка прелесть! надеюсь, что Колобок вам понравился:)

    ВідповістиВидалити
  32. Шикарний ліфтинг! Така ніжна і романтична! В мене асоціюється з нареченою!

    ВідповістиВидалити
  33. Яка краса! Така супер-ніжна листівка вийшла! Як ваш похід в театр? Я щось ніяк з малим не наважусь кудись вибратись "в люди"...

    ВідповістиВидалити
  34. надзвичайно гарний ліфтинг!!!!

    ВідповістиВидалити
  35. Дуже гарно, як пінка на купачіно :)

    ВідповістиВидалити
  36. Какая же нежнятинка, очень красивый лифтинг!)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...