Сторінки

12 вересня 2011 р.

Флешмоб )))

Сьогодні в чудової дівчини Танюши - Iverova натрапила на цікавий флешмоб, який дозволить трошки познайомитись ближче ))
Потрібно швидко не думаючи вибирати один з варіантів відповіді, тому що коли не задумуєшся то кажеш правду ))
Мої питаннячка від Танюши ))


1. Розовый или голубой?
   Рожевий, хоча раніше любила все голубе, зараз перейшла на все рожеве (можливо це так після народження донечки мене переклинило )) ), особливо в цьому сезоні в мене з"явилось багато рожевих речей, але не такі яскраві кольори а ніжні і світлі

2. Фломастеры или карандаши?
  Олівці, однозначно ))) тому що ними можна змінювати колір десь світліше, десь трошки добавити темнішого відтінку, фломастерами так зробити тяжко хіба різними відтінками Copic )) от як буду мати всі їх відтінки, тоді може і скажу що фломастери кращі ))

3. Море или дача?
  Море, хоч вроді я і Скорпіон і це не моя стихія, але море я люблю дуже ))) особливо той запах моря, вечірні , нічні прогулянки і купання, схід сонця і взагалі саму воду ))) хоч довший час я плавати не вміла  (навчилась тільки завдяки майбутньому чоловіку в 2007 році ) , але всерівно робила вигляд що пливу(поки відчуваю дно під ногами) і насолоджувалась тим станом коли вода ніби огортає тебе і ти як рибка )) а ще мрію поплавати з дельфінами ))

4. Рыба или мясо?
  Риба ))) в дитинстві я була страшенний м"яоїд, особливо відбивні )) їх я могла їсти щодня і цілий день... а потім видно наїлась ))) зараз шаленію від риби, особливо червоної і запеченої...ммммммм....так само їла б щодня )))

5. Письмо от руки или звонок по телефону?
   Лист )) от з цього приводу в мене є такий бзік....а може то і комплекс,  дуууууууууже рідко дзвоню комусь сама, не люблю говорити по телефону, мені краще написати )))  не можу пояснитти чому так, але змінитись не можу і злюсь коли хтось пробує міняти мене )))  єдині люди з якими можу розмовляти завжди і багато це мама і чоловік ))) можливо тому що вони найрідніші )))  а так з іншими буває якийсь такий стан що боюсь що зараз буду мішати людині, або задовго і забагато говорити.... а от писати мені набагато легше,так і думки легше викласти і написане вже не зміниш ))) або вже краще вживу спілкуватись )) 

Ну от так коротко про мене ))) хто хоче продовжити флешмоб пишіть ;) придумаю питаннячка і для вас ))) 

38 коментарів:

  1. ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. давай і мені?чи я "пролітаю як ...."

    ВідповістиВидалити
  3. ок, питання для Женічки ))

    1. Цікава книжка чи фільм?
    2. Активний відпочинок чи просто відпочинок на дивані?
    3. Смачнюче тістечко чи різноманітні фрукти?
    4. Плаття чи джинси ?
    5. вдома стиль хайтек чи класика?

    пішла думати далі питання )))

    ВідповістиВидалити
  4. Так, так і мені ще придумай!))))

    ВідповістиВидалити
  5. ух скільки бажаючих )))) зараз покладу кнопу спати і вам всім напишу ;)

    ВідповістиВидалити
  6. дякую, оксанко, вже відповіла)

    ВідповістиВидалити
  7. Але відписуватиму вже з дому, або завтра вранці з роботи...

    ВідповістиВидалити
  8. яка цікава гра!!!! цікаво було почитати твої відповіді!!!

    ВідповістиВидалити
  9. цікаво так))) але не буду напрягати ше я тебе)) стільки охочих))
    забігай за нагородками))

    ВідповістиВидалити
  10. Люблю читати такі пости- з них дізнаєшся більше про автора !!!

    ВідповістиВидалити
  11. продовжую )))
    Питання для Мар"янки
    1. Дощ чи сніг?
    2. Шоколад чи морозиво?
    3. Новий одяг чи нові скрапматеріали?
    4. Корабель чи літак?
    5. Ранок чи вечір?

    Для Юлі і Олі ))
    1. Солодке чи кисле?
    2.Весна чи осінь?
    3. Гори чи море?
    4. Дарувати подарунки чи отримувати?
    5. Реальність чи мрія?

    ВідповістиВидалити
  12. питаннячка для Наталочки )))

    1. Острів чи материк?
    2. Чорне чи біле?
    3. Золото чи срібло?
    4. Дельфін чи акула?
    5. Летіти чи їхати?

    Мартусь для тебе питаннячка ;)

    1. Джунглі чи пустеля?
    2. Спека чи холод?
    3. Новий рік чи День народження?
    4. Швидко чи повільно?
    5. Зробити самій чи купити?

    ВідповістиВидалити
  13. і для ще одної Наталочки )))

    1. Схід чи захід?
    2. Послухати чи почитати?
    3. Вдома чи в гостях?
    4. Сніданок чи вечеря?
    5. Гірке чи солодке?

    І для Лілечки ))

    1. Разом чи сама?
    2. Їхати чи повертатись?
    3. Париж чи Лондон?
    4. ВОгонь чи вода?
    5. Квіти в горшку чи зрізані в вазі?

    ВідповістиВидалити
  14. Цікаво! Ану і мене щось запитайте :)

    ВідповістиВидалити
  15. для Мар"янки питаннячка ))

    1. Повітря чи земля?
    2. Мед чи цукор?
    3. Багато говорити чи багато слухати?
    4. Кіт чи собака?
    5. Кросовки чи туфлі на каблуку?

    і ще для Марії трошки запитань ))

    1. Франція чи Італія?
    2. Комедія чи мелодрама?
    3. Тюльпан чи троянда?
    4. Льон чи шовк?
    5. Великі і шумні компанії чи тиха сімейна вечеря?

    ВідповістиВидалити
  16. Оксанка, как ты всё успеваешь?! Поздравляю тебя! Только что узнала что ты в дизайн-команде! Здорово, когда мастерицы, чьё творчество вдохновляет, радует и обучает получают возможность делиться своим талантом с ещё большим количеством людей! Удачи тебе!
    А в игру флешмоб я с удовольствием с тобой поиграю, когда у тебя появится чуток времени, ты только маякни! И я, как пионер, всегда готов!

    ВідповістиВидалити
  17. Ксюнь и я хочу:) Надеюсь мы тебя не очень замучили,а то столько желающих:) Интерестно было почитать твои ответы :)

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую за запитаннячка - відповіла http://olkajulka.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

    Юля

    ВідповістиВидалити
  19. Ксюша, и мне интересно стало!Тоже хочу!!!!!!!!Если есть время и желание, то мне чего-нибудь задай)))

    ВідповістиВидалити
  20. Дякую, Оксанко! Було дуже цікаво.
    http://mariatreats.blogspot.com/2011/09/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  21. Дякую за запитання!
    http://blacula-scrap.blogspot.com/2011/09/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  22. рада що стільки бажаючих )) тримайте питаннячка ;)

    Для Майї ;) Дякую сонечко за привітання ;) буду старатись робити роботи для вашого натхнення )))

    1. Круїз на лайнері чи автобусний тур?
    2. Шампанське чи коньяк?
    3. Шеббі чи вінтаж?
    4. Кава чи чай?
    5. Рим чи Париж?

    Танюшка для тебя ;)
    1. Красный или чёрный?
    2. Краски или фломастеры?
    3. Лето или зима?
    4. Яблоки или персики?
    5. Ткань в горошек или в полоску ?

    И тебе Настюшка ;)
    1. Сделать самой или купить?
    2. Блондин или брюнет?
    3. В шалаше или в отеле?
    4. Читать или смотреть?
    5. Груша или яблоко?

    ВідповістиВидалити
  23. Дуже цікаву гру ти знайшла! Я вже відповідала на запитання тільки від Наталі;)

    ВідповістиВидалити
  24. Є http://what-i-adore.blogspot.com/2011/09/blog-post_13.html))

    ВідповістиВидалити
  25. Женічка для тебе )))

    1. Пірсинг чи тату?
    2. Голубий чи рожевий?
    3. Стімпанк чи вінтаж?
    4. М"ясне чи солодке?
    5. Довге розкішне волосся чи модняча стрижка ?

    ВідповістиВидалити
  26. Без интернета, как без рук! Хорошо хоть сегодня заработал!))
    Интересно было почитать о тебе!
    Я тоже люблю карандаши и тоже люблю писать письма. В них действительно можно показать всю свою душу!
    Мне очень приятно с тобой познакомиться, Оксаночка!

    ВідповістиВидалити
  27. ой, а можно і мені питаннячка?? так цікаво...чи я вже не встигла?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...