Сторінки

3 вересня 2011 р.

Моя кава ))

Нарешті я зібралась написати про свій результат Кавоманії, похвалитись яку кавусю отримала я і показати яку відіслала )))
  Я ділилась кавою з ірландським смаком з чудовою дівчиною і майстринею - Маріанною, сподіваюсь що все сподобалось ;) пакуночок з кавою був в цій коробочці


а ззаду крім картинки ще й справжній шматочок ірландської газети, яку я отримала в подарунок )))

А перед самою поїздкою я отримала два пакуночки від моєї тезки, дуже приємної дівчинки з старовинного міста Луцька....від Оксаночки - Velana. Оксанка попередила що в одному пакуночку буде кава, а в іншому подаруночок і все це підніме настрій перед мандрівкою ))) І саме так і було ))) отримала повідомлення і просто летіла на пошту...так що забула вдома паспорт....добре що завдяки всім скраповим обмінам на пошті мене вже добре знають і навіть вже не питають прізвища, а зразу самі кажуть, що для вас є посилка мені дали все так ))) ну і розпаковувала я теж на пошті, бо працівникам теж було цікаво що там так пахне ))))
а там була чудовезна скринька!!! Оксаночка, ти вгадала, тому що я дуже люблю такі речі ))) зараз в цій скриньці живуть мої самі улюблені сережки і вони теж тепер пахнуть кавою )))

 а листівочку мені принесли на наступий день додому ))) вона просто неймовірна, всередині декілька слів, але вони настільки приємні що навіть зараз згадуючи як я відкривала конверт і все читала мимоволі починаю посміхатись )))) Оксаночка, величезне тобі спасибі за таку красу і смачнючу каву, зараз я насолоджуюсь нею щоранку, згадую тебе і подумки бажаю хорошого дня і настрою ;)
одним словом я задоволена цим обміном і сподіваюсь що всі учасники також ))) вже з всі отримали, правда? 

21 коментар:

  1. Дуже гарна упаковочка кави в тебе вийшла, і так тематично ірландська газета, до ірландського смаку!!! А кава мабуть дуже смачна та ароматна!!!
    І тобі такрж прислали чудовий подарунок
    Чим більше розглядаю ваші кави, тим більше шкода, що я пропустила цю гру...

    ВідповістиВидалити
  2. Валюш, дякую сонце )))) значить організуємо ще якийсь обмін і ти вже обов"язково приєднаєшся ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанка, поздравляю тебя с чудесным пакуночком!

    ВідповістиВидалити
  4. ух ти,яка стильна упаковка!!! я в захваті!!!
    гра чудова!! я отримала купу позитивних емоцій!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з таким смачним подаруночком!!!!
    Ми також з чоловіком кожного ранку смакуємо ірландською кавою,але Львівські кавярні найкращі.

    ВідповістиВидалити
  6. Яка кльовезна шкатулочка!!!! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  7. вітаю з прекрасним подарунком! скринька й справді неймовірно гарна! а твоя упаковка дуже оригінальна!
    мені теж дуже шкода, що я не брала участь в цій грі(((

    ВідповістиВидалити
  8. Вау,какая упаковка!Смотрится аппетитно и ароматно)

    ВідповістиВидалити
  9. Супер упаковка! Какая же ты молодчинка :)

    ВідповістиВидалити
  10. класне упакування, мені аж запахло кавою )))

    ВідповістиВидалити
  11. упаковочка дуже гарна! Виглядає оригінально і дуже кавово)))
    і подарунки пречудові!)

    ВідповістиВидалити
  12. Оксаночка, супер упоковка, суперский обмен был! Жалею, что поздно его увидела и не присоединилась к вам.

    ВідповістиВидалити
  13. Оксана, вітаю з таким кльовим подаруночком. Шкатулочка дуже гарна.
    І вітаю з поверненням;)

    ВідповістиВидалити
  14. Здорово!!!! Все такое класснючее и замечательнительное! Супер! Молодцы, девченки! =)))

    ВідповістиВидалити
  15. Ксюшенька, ты - креативная и творческая умняшка!!!! Вы с Ксюшей -Velana - молодцы!Такой красотени друг другу надарили...просто слюнки потекли!!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Оксаночко, просто чудо!!! Я і не сумнівалася, що твоя кава буде безподобна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Красота, все подарки замечательные!!!!!!!!Пошла пить кофе...:)))

    ВідповістиВидалити
  18. Супер! Жаль, що я не встигла приєднатись до кавоманії. А тебе вітаю з такими чудовими подарунками і подругами по скрапу) А ще з оновленням дизайну сторінки, він чудовий!

    ВідповістиВидалити
  19. Кавуся шикарно оформлена!
    Твій новий блого-дизайн дуже мені сподобався!

    ВідповістиВидалити
  20. Оксаночко, дякую ще раз за чудову гру і за чудовий настрій! Дарувати і отримувати подарунки дуже файно:)

    ВідповістиВидалити
  21. Нічого собі пакуночки! Це шедеври!Ну ви дівоньки і молодці, краса неймовірна. Відкритка просто суперова!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...