Сторінки

3 жовтня 2011 р.

Мої любимі Тедді )))

 Привіт мої хороші )))
Маю сьогодні фантатичний настрій )))) вчора ввечері говорили з мамою 2 години по скайпу ))) поспівали пісеньку про вчительку, "разом" випили 50грн за здоров"я бабці і наше свято ))) і так чудово поговорили )) єєдине не хватало обіймів.....за ними я сумую найбільше....тому що в такі моменти я забуваю що сама вже мама.....і просто повертаюсь думками в дитинство....і знаю що поруч є найкраща мама в житті, яка може і підтримати і посварити і вислухати і порадити, яка є єдиною людиною з якою можна виговоритись, вилити душу і знати що це все так і залишиться між нами і ніколи мої якісь переживання не будуть використані проти мене)))
Я щаслива що маю Таку Маму! ))) і тішить що хоч той скайп може краплиночку зблизити нас......

а ще сьогодні почалось нове завдання "Такі милі Тедді"  в нашому блозі "Завдання для душі" , запрошую приймати участь ;) вас чекає чудовий приз ;)
Що для мене значать ці милі ведмедики....хм ))) від них я просто фанатію ))) маю вже їх трошки і не тільки самих іграшок ))) завдяки коліжанці маю і сумку, і подушку і рамочку і одяг для Настусі з Тедді )))) так що це вже в нас сімейне захоплення ))))
і коли почула про таке завдання дуже зраділа ))) Нуся віддала мені зошит, з зображенням цих красунчиків....але мені стало шкода його різати ))) і він в моїй колекції )))
а я зробила таку коробочку для маленького Вадимчика,  щоб зберегти бірочку з пологового , перше волосяччко і першу фотку )))
Вийшло так ))



а так всерединці , можна в кишеньку зліва ще вставити якісь записи ))




надіюсь мамі-Оленці і Вадимчику сподобається )))
Ось і все на сьогодні )))
ДІлюсь з вами настроєм ;)
а ми гуляти поки така суперова погода )))
цьомаю і обнімаю вас ))) 

22 коментарі:

  1. Ну до чего хороша!))Такая нежная и ажурная..-очень нравится!
    ----
    Про скайп понравилось)))

    ВідповістиВидалити
  2. Коробочка дуже класна,обов"язково сподобається!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Клас, я тоже Тэддиков обожаю (ну ты наверно знаешь)))

    ВідповістиВидалити
  4. Краса!!! Я як побачила цю коробочку, зразу закохалась!!!

    ВідповістиВидалити
  5. супер!!!!мне так обложечка коробочки понравилась!!!
    спасибо за поздравления!!я тебе вечерком напишу)))

    ВідповістиВидалити
  6. Яка мила коробочка!!!! І яка класна ідея для бірочки зробити коробочку - мотаю на вус )))

    ВідповістиВидалити
  7. Гарна коробочка)))Любимі твої Теддіки)))то завдання під тебе якраз.

    ВідповістиВидалити
  8. Оксанко, як я тебе розумію, моя мама теж далеко і приїжджає не так чясто, як хотілось би, тому теж за не дуже сумую.
    Коробочка суперова!))))

    ВідповістиВидалити
  9. Я дуже рада, що в тебе такий чудовий настрій!)))
    А коробочка дійсно суперська! Мама і малюк будуть задоволені!)

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже файна коробочка!!! Подобається як всередині зроблено, дуже классно!!! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Оксаночко, яка ж ти молодець!
    Просто супер!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. коробочка така мила і зворушлива! замилуватися можна) дуже гарно!
    з минулим нас святом!) як-то кажуть - колишніх учителів не буває) еге ж?))

    ВідповістиВидалити
  13. Супер коробулька!Дуже ніжна,чиста та світла!І з Тедіком)))Я би теж надала їй таке призначення!!

    ВідповістиВидалити
  14. то коробочка для маленького королевича! ;)
    А у мене, між іншим, бірочки з пологового ще не пристроєні(((

    ВідповістиВидалити
  15. Такая нежная коробочка, так красиво!!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Коробочка шикарна, супер подаруночок!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Гарна коробочка. Ну де були такі різні видумки, коробочки, теги, альбоми і т. д. 23 роки тому? Да якось і моди такої не було зберігати все з пологового. А може це в селі не було, а в містах великих все по-іншому? От зараз би було цікаво все роздивитись, коли діти вище на три голови. ДІВЧАТА, ЗБЕРІГАЙТЕ ТАКІ РЕЧІ, ЩОБ НЕ ШКОДУВАЛИ, ЯК Я,

    ВідповістиВидалити
  18. Яка чудова коробочка,ніжна така)))І як це добре коли є можливість поговорити з мамою...)))

    ВідповістиВидалити
  19. Тільки побачила це завдання, відразу подумала за тебе :)
    Гарна робота! :)

    ВідповістиВидалити
  20. як гаррррно!! корона взагалі бомба!!!
    мабуть, саме в такі моменти, коли маму бачиш не часто , насолоджуєшся і ціниш спілкування найбільше

    ВідповістиВидалити
  21. Вау какая милая вещь!"!!!!Очаровательное создание! Трогательная, милая коробочка!

    ВідповістиВидалити
  22. Така краса! І то така ніжна-ніжна краса!!! Впевнена, що сподобалася коробочка і її поставили десь так, аби всі-всі бачили!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...