Сторінки

19 жовтня 2011 р.

Бежеве Різдво )))

  Як тільки побачила це завдання "Бежеве різдво" від блогу "Штампи з любов"ю" зразу знала що участь буду приймати ))) мій улюблений колір, а ще кружево....це саме те що треба для різвяних листівочок ))) Вчора так захопилась кольором і ружевом...що забула про ще один важливий елемент....гудзичок ))) і в свою листівку вчорашню добавила брадси.... а коли хотіла добавляти до завдання то все ще раз прочитала ))) і зрозуміла що пролетіла ))) ну але я не здаюсь ))) і пробую знову ))) Обов"язковим є бежевий колір, кружево і гудзички і штамп ))


а тепер задумалась чи зовсім вона в мене бежева .... ))) буду чекати що скажуть дівчатка з блогу "Штампи з любов"ю" )) бо правила є правила )))
 а ще робила по скетчу №2 від чудової дівчинки Маші


34 коментарі:

  1. Я читала твій коментаня під тим завданням і чекала, що в тебе вийде ;) Вона чудова! І як на мене достатньо бежева, щоб прийняти участь в завданні!

    ВідповістиВидалити
  2. Не знаю,Оксанко,що до-палітри,але мені листівка твоя подобається сама по собі ;-)
    Така мила,спокійна,затишна й святкова.....

    ВідповістиВидалити
  3. і мені подобається! Особливо надпис "З Новим роком!" ;)

    ВідповістиВидалити
  4. АААА!!!Вона така супперова)))Тобі дуже вдаються новорічні литсівки)))СУПЕР!А картинки роздрукувала?

    ВідповістиВидалити
  5. Зозулька, то просто чудо!!!!Знайомі картинки і вона дуже навіть бежева)))) Ти - молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. какая она красииивая! все в ней нравится!)))

    спасибо за участие в задании по моему скетчу ;-)

    ВідповістиВидалити
  7. Ксюнь ну как всегда привосходно. А я никак не могу на новогодние открытки настроиться :)
    Очень красиво

    ВідповістиВидалити
  8. Оксанко, гарна така ніжна листівочка! Я теж такі кольори люблю. ;)
    Щодо мережива, то я бачила схоже, тільки біле на рушниках вишитих ще моєю бабусею понад 40р. тому. Уяви, скільки років пройшло, а техніка виконання мережива класичного бавовняного не змінилась. :)

    ВідповістиВидалити
  9. Какая хрупкая и нежная работа!))Потрясающе))

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже класна))) Миленька... і бежева)))

    ВідповістиВидалити
  11. Листівка чудова!!! Знову дуже затишна й мила робота!

    Правда на штампах із любов'ю жорсткі правила. Можна брати участь виключно в них. Я так розумію, що якщо скетч, то це вже два завдання й роботу виключають із конкурсу. Я питала, але мені не відповіли. Було би шкода, якби таку красу не прийняли!

    ВідповістиВидалити
  12. О, перечитала їхні правила, бачу, що прислухалися й послабили правила. Це тішить. )))

    ВідповістиВидалити
  13. дуже ніжна відкриточка, всі твої новорічні листівочки сповнені домашнім теплом...

    ВідповістиВидалити
  14. Вона мені як ванільний крем.Солодка,з тонким ароматом ванілі і кави, біля новорічної ялинки ,під мерехтіння гірлянд...саме те що треба для підняття настрою у холодний зимовий вечір)))

    ВідповістиВидалити
  15. Очень нежненькая и уютненькая получилось. Удачи в заданиях!

    ВідповістиВидалити
  16. Ну наливайте, нарешті, мені тої кави з ваніллю і вмикайте гірлянди!!! хочу зиму!!!!!!!! :))

    ВідповістиВидалити
  17. Чудова така і вінтажно шеббова листівка=)))))))))клас!!!
    І мені теж би вже кави і Різдва=))) Уххх=)))))))))

    ВідповістиВидалити
  18. Ксюш, я тоже как увидела задание сразу загорелась....а потом поняла что у меня даже штампа нужной тематики нет, а он там должен присутствовать :-((
    Вполне бежевая, очень праздничная. Красиво!

    ВідповістиВидалити
  19. Такая нежная и теплая...и новогодняя...здорово!

    ВідповістиВидалити
  20. Какая же красотень изящная! Я вот тоже что-то хочу вытворить, но не могу нормально поскрапить, т.к. у меня просто "аврал" на работе!!!
    Я уверена, что открытуля должна подойти, т.к. только только из бежевого делать будет как-то пресно...А твоя изящная и интересная!
    В общем, ты, Ксюня, молодец!!!Посылку, я, поросяка, не отправила! Но в конце этой недели активно займусь этим вопросом и доберусь до компа тебе написать мейл))))

    ВідповістиВидалити
  21. Красотіща, а звідки такі красиві картинки, якщо не секрет???????
    Удачі в конкурсі!!!

    ВідповістиВидалити
  22. дуже гарно! тут вже все сказали - додати навіть нічого))) неповторно!

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую дівчатка ))

    Наталя, Іра, картинки роздруковані )))

    Олічка, гірлянди готові, каву зробим, приїжджай ;)

    ВідповістиВидалити
  24. Я с ответным визитом!!!!!!!!!
    Боже, какая нежность и красота! Мне очень понравилось!!!! Хочу такую красоту доче подарить! Машунин скетч изумительно лёг в основу, а декор - это что-то нереальное! Респект)
    А картинка - это распечатка? Или бумага какая?

    ВідповістиВидалити
  25. Машенька, рада тебя видеть в гостях ;)
    спасибки за приятные слова )))
    а картинка, да, это распечатка на матовой фотобумаге ))

    ВідповістиВидалити
  26. Оксана, листівка суперова))) Навіть епітетів бракує, щобб описати...як вона мені подобається))) Дуже гарна)))

    ВідповістиВидалити
  27. Як гарно !!! Отой надпис -штамп дуже гарно вписався у загальний вигляд !!!

    ВідповістиВидалити
  28. Оксанчик, усердно искала себя в числе комментирующих и не нашла :(( Вчера писала вечером и отключился свет и сегодня не вижу.
    Но не могу не написать, открыточка ну просто чудесная! Тепло домашнего праздника, так приятно подобраны цвета, радуется глаз!

    ВідповістиВидалити
  29. пречудова листівка! від неї віє теплом і очікуваннім казки!..

    ВідповістиВидалити
  30. Дійсно казкова! Неймовірно ніжна і така мило-дівоча!

    ВідповістиВидалити
  31. Ксюнь,бежевая-бежевая) Еще какая бежевая и какая классная!!! Мне очень нравится!
    Спасибо тебе за участие в задании блога Штампы с Любовью)
    Обнимаю,Я)

    ВідповістиВидалити
  32. Очень красивая открытка!!!! Такая рождественская!!! Супер!
    Спасибо за участие в заданиях "Штампы с любовью..."

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...