Сторінки

6 листопада 2012 р.

Graphic 45.Nutcracker Sweet або свято наближається )))

Про мою Графіко-любов ви вже знаєте ))) цей папір неможливо не любити ))) і побачивши чергову колекцію я тільки ще раз в цьому переконалась ))) тому сьогодні пост присвячений колекції Nutcracker Sweet і казці Лускунчик на основі якої цей папір і створено )))
  в мене ця колекція асоціюється з дивом, казкою і справжнім новорічним святом ))) люблю Графіку за те, що з неї можна повирізати купу елементів для декору, та й самі дизайни іноді вже готова листівка )))
   Так що в мене підготовка до свята почалась разом з Графікою ))  все дуже просто )) а мені ще більше захотілось свята, запаху ялинки, печива домашнього, мандаринок...... ))) ще трошечки ))

Вкористала : двосторонній лист паперу Graphic 45 - Nutcracker Sweet - Claras Dream, чіпборд з набору Graphic 45 - Nutcracker Sweet - Chipboard Die-cuts
  а ви обов"язково загляньте до нас на Штампоманію, і подивіться скільки різної краси дівчатка натворили з однієї казкової колекції ))) 
Чудового дня вам ;) 
Люблю і обнімаю )) 
Ваша Зірочка ;) 

24 коментарі:

  1. Класна листівка і справді вже дуже хочеться Нового року. Можливо тому, що віриться в те що в новому році має бути все по новому і нарешті збудеться те чого ТАК ХОЧЕТЬСЯ. Аааа? За що ми любимо новий рік?!... (та це так... думки в буквах )
    Листівка і справді дуже гарна. Папір це звичайно кльово, але без твоїх ЗОЛОТИХ ручок він би не ожив!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Цукерки, мед і ГОРІХИ :) Смакота. І казка чудова. Ми з доцею ніжно любимо американський фільм-балет, там де грає малий Маколей Калкін :)

    ВідповістиВидалити
  3. Бумага красивая, но ты и в правду молодец! Очень стильную открытку сотворила!

    ВідповістиВидалити
  4. Новогодняя графика просто отпадная!!! очень яркая и красивая открыточка!!

    ВідповістиВидалити
  5. Какая же теплая и уютная. Так мило и очаровательно получилось))))

    ВідповістиВидалити
  6. Мммм... яка гарна. Від неї віє англійським теплом і затишком!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова листівочка!!! я теж починаю закохуватись в графіку)))

    ВідповістиВидалити
  8. яка солоденька! ))) люблю твої роботи і Графіку люблю, хоч і боюсь з нею працювати, а ще більше люблю твої роботи з Графіки:)

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Я, от роздивлялася цю листіовочку і теж закортіло спробувати Графіку! Ти, знаєш, я ще жодного листочка від цього виробника в руках не тримала, як не соромно признатись... я якось все боялася тієї експресії що на папері...не знаю, мабуть, якась я неправильна!

      Видалити
    2. Надь, а я от Графіку не люблю... - так що, якщо нас двоє, то вже не неправильна)))) - колись "тримала в руках" в магазині, та якість здалась мені незадовільною... то може від коллекцій залежить... бо от в Оксани чудові роботи з неî виходять!

      Видалити
    3. Тань, а я думала я одна така! От, Оксанині роботи і слугують прикладом, що з графіки може щось суперове получитися! Але, сама боюся цього виробника...

      Видалити
    4. З Графікою легко працювати)))))Нема чого боятися))))Треба пробувати))

      Видалити
    5. ну, мені не страшно, просто стиль не мій, тому дизайни не подобаються))) а ті, на які я в магазині дивилась, то принт був нечіткий, а ніби стертий трохи... може так задумано, але мені не сподобалось(((

      Видалити
  10. Оксана, листівка вишла просто чарівною!!!! справді казковою!
    отримала сьогодні твого листа, так приємно))))) дякую тобі, сонечко!!! за папірчики також, такі кльові))))) тримай в курсі за зимові свята))))

    ВідповістиВидалити
  11. Оксаночка,така тепла і красива листівочка!!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Ксюнь шикарно,очень теплая,яркая и настроенчиская получилась)

    ВідповістиВидалити
  13. Настоящая праздничная!!! и торжественная и домашняя))) У меня тоже есть немножко новогодней Графики, правда из другой серии, но тоже ничего))) Щелкунчик я не смогла "примерить" на нашего покупателя))) боюсь - не поймут)))

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже гарна,яскрава та стильна листівочка!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже солодка листівка! Теж люблю яскравий папірчик :-)

    ВідповістиВидалити
  16. Ой, хочу-хочу вже свята!!! Листівочка чарівна!!!

    З.І. А чому до мене на цукерочку не записалась?

    ВідповістиВидалити
  17. Я тоже Графику люблю, а этой бумажки пока у меня нет ))) она шикарная, и открытка получилась потрясающая!

    ВідповістиВидалити
  18. Чудо-листівочка!!!!!!!!!!!!!!!!!!Свято наближається....

    ВідповістиВидалити
  19. Оксанка,смачна така листівочка вийшла.
    Графікоманка ти в нас :))
    Мені подобається ця колекція,дуже різдвяна...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...