Сторінки

24 жовтня 2012 р.

Little man and pumpkin ))

Бадьорого ранку любі мої )))
 Ви любите гарбузи? а запечені? а гарбузову кашу? а гарбузовий пиріг? а суп-пюре з гарбуза?
я це все люблю ))) і бачу що не тільки я одна ))) Є ще такий маленький красень, який любить збирати гарбузи))  Це синочок моєї подруги )) ця фотка довго чекала свого часу ))
А поштовхом стала улюблена Штампоманія і нове цікаве завдання, де ми надихаємось фотографією )) я коли побачила фото-натхнення, зразу згадала про цю фотку )))
 Люблю це фото, люблю того мена і сподіваюсь що йому сподобається моя сторіночка )))


а це фото натхнення 
Обов"язково загляніть яку красоту натворили дівчатка ))) кожен знайшов для себе в картинці щось надихаюче і всі роботи різні ))

а я використала: папір Crate Paper - Paper Heart - Friendship, папір Pink Paislee - Butterfly Garden - Dragonflies, листочки Petaloo - Holiday Foliage, штампи ТХ, фотоплівка ТХ, брадс ММЕ, натирки Kaisercraft, наклейки Tim Holtz Salvage Stickers Lost and Found, чіпборд літери, архівне чорнило Ranger - Archival Ink Pads - Jet Black, грунт гессо Ranger - Claudine Hellmuth Studio Gesso, маркер для фотографій Marker Pack - Photo Marker MP

Чудового дня Вам , позитиву і радості )) 
Люблю і обнімаю Вас ;) 
Вша Зірочка ;) 

26 коментарів:

  1. Гарбузи не люблю ужасно :) а твоя страничка - прелесть!!! такая взрослая, классная, интересная :)

    ВідповістиВидалити
  2. з гарбуза люблю мамину кашу і все)
    А ще люблю твої роботи) Стильна сторінка, той мен малий такий завзятий і кумедний, так гарно обіграно фото! і штамп, і зелене листя - все, як на городі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От хотіла слово-в-слово так само написати! :)) а тут вже все написано! :)) теж люблю лише мамину кашу :) сторіночка шикарна!

      Видалити
  3. Як кльово та позитивно)))! Сторіночка бомбезна!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже класна і яскрава сторіночка!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Какая яркая и позитивная страничка, малыш просто чудо, я тоже очень люблю гарбуз в любом виде))))

    ВідповістиВидалити
  6. МАТвійко тут ще такий манюній)))Дуже гарне фото.А сторінка просто неймовірна!

    ВідповістиВидалити
  7. Оксанка,сторіночка така позитивна :))
    Мені аж смішно стало - сУрьозний мужчинка :)))
    Я особливо полюбляю гарбузяну кашу :))Ще з дитинства.А чогось ще з гарбуза не смакувала :((

    ВідповістиВидалити
  8. А я чомусь не люблю страви з гарбуза. Хоча мама й каже, що він дуже корисний. А от сторіночка чудова. Кольорова гама гарна і малюк прикольний )))

    ВідповістиВидалити
  9. Красаяка! Які кольори!!!! "Гарбузику" малому точно сподобається))))

    ВідповістиВидалити
  10. Не знаю як гарбузику,а його мамі ну дуже сподобалася!Вона просто досконала,така мені близька і рідна!Дуже красива і ніжна.Ностальгічна і тепла.Дякую тобі Зіронько за чудовий настрій,за красу створену твоїми руками.За кожну продуману деталь та серце вкладене у цій роботі...Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  11. така гарна сторніка! ніби осіння, але дуже тепла!!! дууже сподобалось!!

    ВідповістиВидалити
  12. як кльово, суперова сторінка в тебе вийшла!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. люблю молочну кашу з гарбузом, рисом і яблучком)) мммм нямі)
    вдало обіграла фото! Матвійчик кумедний і гарнюній)))

    ВідповістиВидалити
  14. З днем народження!!!! хай твоя щаслива зірочки завжди-завжди освітлює твій уть і здійснює всі бажання! цьомчик тобі з франціï!

    ВідповістиВидалити
  15. С Днем Рождения!!! Ты такая умничка, всего тебе самого наилучшего!!!
    А страничка чудесная! Теплая, душевная, осенняя!

    ВідповістиВидалити
  16. Какая страничка радостная, позитивная! Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  17. А я вот сижу кашу лопаю с рисом сладкую с этим зверем))))Вкуууушна))))
    Ксюняш,страничка крутецкая!!!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Ох, яка класнюща сторінка! Просто заряд позитиву і тепла!!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Суперова сторінка, просто ВАУ! Мені дуже і дуже все сподобалося! Короче, ти майстер свого діла! Молодчинка!

    Вітаю із Днем народження! Щастя, кохання і всього найкращого! Цьом! Ти дуже хороша людина і я щаслива, що знаю тебе!

    ВідповістиВидалити
  20. Оксаночка,і я хочу привітати тебе з Днем народження!!!!!Всього тобі самого-самого!!!!!цьом)))

    ВідповістиВидалити
  21. увидела страничку и настроение сразу улучшилось)) И фото прикольное, и оформление великолепное!

    ВідповістиВидалити
  22. Оксан, она такая солнечная) и стиль такой американский)

    ВідповістиВидалити
  23. Писала-писала - і нема мене тут... То нічого, продублюємо :) Сторіночка суперова, Твійко мені тут мале Курчатко - Гарбузятко :) Гарбузи - вони такі красиві! Але ставлюсь спокійно до каші, пирогів не куштувала, правда недавно пощастило спробувати запечений скибками гарбуз - і мені сподобалося! Нусічка - привіт! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...