Сторінки

20 червня 2012 р.

Штампоманія ))

Ну все )) нарешті я можу розказати один з "секретиків" )))) Ще в середині квітня  Лена запропонувала мені приєднатися до їхньої чудової команди дизайнерів на  Штампоманії , і з сьогоднішнього дня розпочала роботу нова команда дизайнерів і я разом з ними )))
 Несподівано і  дуже приємно було отримати запрошення)) Не вірю ще й досі що я в цій команді )) Буду старатись щоб виправдати довіру )))
  І моя перша робота для дуже цікавого завдання "Свободу мне, свободу", основною умовою якого є зробити роботу, де заповнена тільки 1/4 простору, а 3/4 порожні
Загляньте обов"язково на фантастичні роботи дівчаток ;)
рада що попала в таку чудову команду ))


в роботі використала двосторонній лист паперу Webster's Pages - Everyday Poetry - Your Thoughts, паперову троянду Kaisercraft - Paper Blooms - Misty, стрічку seam binding - Cameo Beige , фігурний дирокол  Martha Stewart - Rose Leaf,  і лак глоссі акцент


І вам бажаю чудових нових і несподіваних приємних сюрпризів ) 
Люблю і обнімаю 
Ваша Зірочка ;) 




32 коментарі:

  1. Оксаночка, гарно дуже))) А у нас коли відпишешься?)) там всі зачекалися і баннер я тобі відправила дня 2 тому

    ВідповістиВидалити
  2. Оксанка,листівочка чудова!
    Вітаю з такою чудовою новиною!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксаночка прими и мои поздравления! У тебя все получится! Я в этом даже не сомневаюсь!
    Открыточка шикарная!

    ВідповістиВидалити
  4. вітаю-вітаю-вітаю!!! це чудовий блог і команда там не менш кльова забралась)))
    листівка твоя - супер! взагалі, мені дуже сподобались роботи ДК до цього завдання)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, я сама в захваті і від команди і від дівчат і від робіт )) чесно скажу навіть і не надіялась до них попасти ))

      Видалити
  5. Оксаночка, вітаю))) Листівка дуже ніжна))))

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю с дизайнерством) работа прекрасная))

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательная открытка! Мне нравится clean and simple =)

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю! Тішусь за тебе дуже! Навіть, захотілось щось зробити за вашим завданням. Мене ти точно будеш надихати в новій дизайн-команді!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. СОнце, як приємно таке чути!! давай, обов"язково зроби щось неймовірне і повертайся ;)

      Видалити
  9. уже вчера увидела тебя в блоге Штампомании, не могла дождаться поста твоего, чтобы поздравить! ты умница большая! радуй и вдохновляй нас своими работами!

    ВідповістиВидалити
  10. Поздравляю!!! Вдохновения и творческих успехов!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю! це дуже приємно:) робота цікава, попробуй сотвори таку свободу, коли хочеться, мабуть, наліпити всього і побільше! :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюсь, ага )) хотілось добавити ще чогось ))) та й зараз ще хочеться добавити напису )))

      Видалити
  12. Оксаночка,вітаю!!!!Бажаю багато цікавих ідей і творчого нтхнення!!!!!
    Листівочка прекрасна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Мої щирі вітання! Натхнення тобі і більше часу для цікавих робіт!

    ВідповістиВидалити
  14. Оксана, замечательная открытка! добро пожаловать в команду!

    ВідповістиВидалити
  15. Поздравляю!Большого вдохновения и хороших материалов!

    ВідповістиВидалити
  16. Мої вітаннячка!!!! Дуже рада за тебе!!!
    Бажаю ще більшого натхнення!!! Листівка дуже гарна вийшла!!!

    ВідповістиВидалити
  17. вітаю з дизайнерством!
    робота-натхненна)

    ВідповістиВидалити
  18. класнюча листівка!! дуже сподобалась квіточчка!

    ВідповістиВидалити
  19. Мої вітання! Покажи усім клас, як ти вмієш!
    Листівочка дуже ніжна)))Гарно підібрані кольори і нічого лишнього)))

    ВідповістиВидалити
  20. Оксана, поздравляю с дизайнерством!

    ВідповістиВидалити
  21. Дівчатка, дякую вам величезне за вітання і хороші слова )) я буду старатись, виконувати всі побажання ))

    ВідповістиВидалити
  22. Оксаночко - вітаю-вітаю-вітаю!!! Радію за тебе!!! Твої роботи - дуже красиві. Штампоманія отримала пречудового дизайнера!

    ВідповістиВидалити
  23. Я в восторге от этой открытули!!!Она такая стильная, минималистичная!!!Конечно же, я поздравляю с почином! Пусть все твои работы будут такие же удачные и стильные, как эта)))Всегда сопутствует вдохновение!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...