Сторінки

7 травня 2012 р.

Спогади про осінь...або проект "Альбом з Сашею", частина 9 ))

Нарешті моє зайченятко заснуло )) точніше моя "мама", тому що вже декілька днів щоранку вона мені каже: "Я - мама, а ти зозулька" )))і коли ї питають як звати , вона так і каже,  я-мама ))
  ну а  сподіваюсь що встигну показати останні розвороти ))
Дев"ятий розворот мав бути з цифрами, в мене це 29, саме в цей день була наша фантастична фотосесія)) Розворот вийшов простий )) улюблені натирки (куди ж без них) і тільдобукви, які мені подарувала Мар"янка, ну і штампи ,брадси, перлинки...




 і кожна сторінка окремо




Щось не можу багато писати останнім часом ((
Не прощаюсь , сьогодні ще буде останній розворот ))) чоловічий ))
Гарного дня вам ;)
Люблю і обнімаю
Ваша Зірочка ;) 

45 коментарів:

  1. Чудовий альбом виходить! Чуттєвий, ніжний... дуже мені подобається.
    Донечка маленька потішка :)і красунечка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка, дякую ))) і за приємні слова і за компліментики ))

      Видалити
  2. Зозулько)))), я теж не можу багато писати - взагалі нічого, можна сказати(((
    Альбом у вам чудовий виходить - навіть, вкупі з попереднім розворотом ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліночка, дякую ;) ну я сподіваюсь що все буде гарно )) наступні напевно будуть кращі ))

      Видалити
  3. Альбом виходить просто чудовий.Стільки гарних деталей,і взагалі так все одне до одного пасує. А доця в тебе справжня красуня)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катюшка, дякую сонечко ))) і за донечку окреме дякую ;)

      Видалити
  4. Вав!!! Ши карний розворот! Я вже мрію потримати цілий альбом в руках! Знаю яка то краса буде!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар"ясику, дякую сонце ))) мрії ж здійснюються )))

      Видалити
  5. Мегакласнючий розворот!!! Дуже сподобався!!! Чекаю на наступний)))

    ВідповістиВидалити
  6. Шикарно просто обалденный альбом получится)

    ВідповістиВидалити
  7. Фотки просто потрясные!!!! И страницки невероятно красивые!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ой клас!!!!!! Оцей мені , напевно, найбільше сподобався!!!!! Ви такі класнючі!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонце ))) мені тут більше та сторінка де я з настею подобається ))

      Видалити
  9. Який гарний альбом виходить, стільки гарних деталей, фотки просто супер і просто відмінне поєднання! Супер!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Такие фотографии должны быть достойно оформлены!!! Оксаночка, ты на все 200 % с этим справляешься!! Хочется увидеть весь альбом сразу)) с обложкою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, спасибо огромное!! ))) альбом почти готов )) только обложка осталась ))

      Видалити
  11. Просто чарівно! Напис фантастичний і натирочки суперові! Ну а про фото просто нема слів!
    А мій Орест себе тепер теж часом мамою називає, а мене "козюлька ти моя" :)))) Причому, слово "козюлька" він сам придумав :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюся, дякую моя хороша ))
      так, діти інколи такі перли видають )))

      Видалити
  12. Класно вийшло,альбомчик буде суперовий!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванка, дякую ))) я сподіваюсь що так все і вийде ))

      Видалити
  13. Ну в тебе і темп)))) Давай, ще один розворотик! Я, точно знаю, що ти встинеш! Розворот дуже кльовий! Тобі вдається показати якусь таку глибину сторіночок, що я просто не можу відірвати очей!!! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка,як буде хвилинка загляни в скайп))))

      Видалити
    2. Надюшка, дякую ))) стільки приємного ти мені сказала )) то твоя підтримка і віра допомогла зробити цей альбом ;)

      Видалити
  14. Я балдію... :) А що це за папір?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ВІрусь, приємно ))) папірчик - основа то Тільдовий, а той що під фотками то від КCOmpany

      Видалити
    2. А! Класно скомпонувала :)

      Видалити
  15. зозульки, ви чудові! альбомчик суперовий буде!

    ВідповістиВидалити
  16. потрясающие! буковки вообще чудесные! ну а какие вы!......

    ВідповістиВидалити
  17. такой красивый разворот! цвета очень красивые! фотки подобраны классные - с настроеним! так здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечка, спасибо тебе большое ))) любимые наши фотки ))

      Видалити
  18. Славный разворот. Мне очень нравится.

    ВідповістиВидалити
  19. Шик)))Цей разворот мені подобається чи не найбільше!Хоча,в цьому альбомі,всі сторінки шедеври.Тобі дуже вдалось усе. Смак,стиль,витримка гамми-все-все-все чудове))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натальчик, дякую ))) тішусь що тобі сподобалось все )))

      Видалити
  20. о, в нас теж зараз так - донечка мама, а я... ні, не зозулька... козенятко)))) і мама мене вчить вовкові двері не відчиняти))) весело!
    а розворот чудовий в тебе вийшов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюшка, так діти дійсно вигадують щось завжди цікаве )) але і настрі як піднімаюсь )))
      Дякую , тобі величезне ! ;)

      Видалити
  21. Кльовезний розворот! Дуже сподобався ще напис october!

    ВідповістиВидалити
  22. Ну вот, опять же красота!!! Уже давно понятно, что альбом будет очень красивым!

    ВідповістиВидалити
  23. Отлично получается.А буковки с брадсами так вписались суперски!!
    Фотка с папой самая самая !!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...