Сторінки

14 червня 2011 р.

Метелик ))

 Сьогодні отримала подарунки від Солічки і одним з них був метелик великий, той про якого я завжди в Соломійки розпитувала ))) і я навіризала по шаблону ще таких собі і захотілось зробити листівочку )))  одним словом зразу його використати



розкажу трошки про самого метелика )) він був вирізаний з нотного паперу....потім вирішила його помазюкати акриловою фарбою білою ( ноти було видно ) тоді ще добавила кракелюру прозорого )) теж було видно нотки.....а потім вирішила побризкати фарбою спреєм ))) треба ж було випробувати ))) і в результаті вийшов такий метелик в крапочку ))) зблизька видно кракелюр, попробую вам показати )))


 листівочку робила по Скетчу 119 від Сard Рatterns




23 коментарі:

  1. Метелик просто безподобний:))))
    Дуже гарна листівка вийшла:))
    І кольори теж мені дуже подобаються:)

    ВідповістиВидалити
  2. Така класна листівка! Оксанко, ти молодчинка!!!Аж собі такого метелика захтілось ;) А що то таке довкола метелика? То листочки?

    ВідповістиВидалити
  3. Настя, Юлічка, Маруся, дякую ))))

    Марусь, то теж квіточки і теж від Солі ))) але як вони називаються я незнаю (((

    ВідповістиВидалити
  4. гарна листівочка!!
    удачі в завданні!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой, такая красотень!!!Я просто обожаю бабочек, а тут еще и такая красивая!!!
    Твои эксперименты с красками-спреями полностью удались. Сама сейчас сяду и буду выискивать, где их можно прикупить набором(спреи). Все думала-думала, но ты меня вдохновила!
    Я только не поняла, а Соломiя сама их шаблон придумала. Я у нее в блоге все смотрела на них смотрела, но думала это чипборд покупной...

    ВідповістиВидалити
  6. Така гарненька! Метелик класний, і напис дуже сподобався)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже класно вийшло, просто супер!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Оригінально вийшло!
    Я метеликів на листівках дуже люблю,а цей-прямо красень)))) А ще мені дуже подобається оцей твій напис на листівці-то штамп такий класний?

    ВідповістиВидалити
  9. Просто класссс! Я спочатку подумала, що метелик оксамитовий )))! Просто ну дуже ніжно!!! Супер!

    ВідповістиВидалити
  10. Вийщло дуже ніжно і штампик так вдало вписується...Чудова робота!

    ВідповістиВидалити
  11. дуже гарно і органічно вийшло) чудово!

    ВідповістиВидалити
  12. Здорово, кракелюрчик.. строчка... Все как я люблю))

    ВідповістиВидалити
  13. Супер кльово - такий метелик гарний! І кольори такі ніжні-ніжні!!!!!! Сууупер!

    ВідповістиВидалити
  14. Метелик фантастичний!!! І гамма кольорів дуже приємна :)
    І ще хочу подякувати (з запізненням) за приємні додатки до замовлення. ДЯКУЮ!!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Чарівна відкритка! Так набавилась з метеликом... - супер результат!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Потрясающе красивая!!! Приглашаю в свой блог за конфеткой! http://wwwlis-nik-nata.blogspot.com/2011/05/blog-post_326.html

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже гарна листівка, люблю такі кольорові поєднання)

    ВідповістиВидалити
  18. щось я пропустила твоїх метеликів... і попередню і цю листівку...
    але вона така класна!!! така вишукана симетрія :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...