Сторінки

19 червня 2011 р.

Нічне творіння ))

А ми ще чекаєм бабулю ((( чомусь дуже довго їдуть ((( вроді і на кордоні були півгодини, але запізнються десь на 5 годин (((
Вчора кнопа вдень не спала і ввечері в 8 вирубилась ))) ото щастя ))) тишина і спокій ))) ми не привикли так рано лягати, а тут і натхнення прийшло )) треба обновити столик на новому місці ))
а ще подружка попросила зробити конверт-листівку для подарункового сертифікату на білизну ))
Спочатку я зробила червоний з золотистим (так як сертифікат в таких кольорах і подружка думала може і листівочку таку ), а потім вирішила зробити в інших кольорах, більш ніжніших. А тут якраз недавно отримала декілька листочків паперу MF )) ух, яка то красота!!!! тепер хочу ще такої ))) і побільше ))) Вийшла така простенька листівочка, розмір 11 на 22, бо сертифікат 10 на 21 )))
Вийшло трошки шеббі? бо в мене цей папір чомусь і асоціюється з таким стилем )))


Втикнула сфотати серединку .....там на одній стороні місце для напису, а на другій з того ж паперу , теж продироколена кишенька для сертифікату і ззаду тоже MF
фсьо ))я тепер фанат тої бумажки )) навіть більше ніж папір Хольца подобається )))

Кльового вам вихідного ))))

23 коментарі:

  1. Ксюня, кльовечо так!!! Я так люблю такі листівки, коли все так гармонічно поєднується. Так ніжно вийшло. І бумага така класна.Короче все у цій листівці просто супер!

    ВідповістиВидалити
  2. Ксюнь,бумага Мелиссы не может быть не шебби)))))Так что очень даже шебби получилось! Я тоже страстный фанат этой бумаги! Жду свой заказик....

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже кльово і дуууже навіть шеббі)))Веселого вам проведення часу із свекрухою)

    ВідповістиВидалити
  4. Класна відкристка, повтопюсь... вона справді ніжна)))

    ВідповістиВидалити
  5. Кльово, Оксанка, такий папір просто чудо, я от ніколи не тримала його в руках навіть, то мабуть щось неймовірне. Вийшло просто ну дуже ніжно.
    І вітаю з новим робочим місцем!

    ВідповістиВидалити
  6. Класнючая получилась,бумага и правда потрясающая :)

    ВідповістиВидалити
  7. нежная и романтичная открытка!!!
    а я ещё никогда не работала с бумагой от Мелиссы....надо попробовать!)

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна така!Ніжна,романтична...а та рамочка-ВАУ!Я ще в руках не тримала такої.)))

    ВідповістиВидалити
  9. дійсто дуже ніжно і класна бумажка!

    ВідповістиВидалити
  10. У Тебе завжди виходять гармонійні роботи, а мене в ночі закусали комарики, спати вже не було бажання, тому прокинулася о 4 ранку, і шила сумку в подарунок:)

    ВідповістиВидалити
  11. Класно і ніжно! Мабуть, шеббі ))) Шкода, що серединки нам не показала.
    І я тебе вітаю з оновленим робочим місцем - хай тобі там комфортно твориться!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень красивая и нежная открыточка!!!Бумажка действительно красивая и у меня она тоже с шебби ассоциируется. Очень нежно и изысканно получилось. Думаю, та счастливица, которая получит сертификат, обрадуется вдвойне: открыточке и подарку в ней))))

    ВідповістиВидалити
  13. Досконала листівка!Все в ній гармонійне і довершене.І кольори неймовірні!!!А де ти такий папірчик замовляєш,якщо не секркт???

    ВідповістиВидалити
  14. Ксю, кльовенька листівочка )) Дуже шеббі ))

    ВідповістиВидалити
  15. Нуууу....Это ж настоящий шебби! И мне бумажка нравится, расскажи где взять?

    ВідповістиВидалити
  16. Клас! Мені тоже дуже подобається!!

    ВідповістиВидалити
  17. дякую мої хороші за такі слова!!! )))

    Нусь, звичайно не секрет )) все в скрап-магазинах ))
    оцю брала в http://www.scrapshop.com.ua/index.php?categoryID=4062

    а ще отут є - http://shop.jennyart.com.ua/index.php?cPath=83_29_82_30_105&sort=2a&filter_id=68

    ВідповістиВидалити
  18. незвичного розміру листівка :) цікаво вийшло. щодо стилю, то в шеббі завжди має бути присутній блиск - глітер.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...