Сторінки

22 червня 2011 р.

Кавоманія )))

Ура!!!! Свобода !!! ))) Ми вже самі , і який то кайф )))
от зараз п"ю запашну каву, разом з смачнючими цукерками з майстерні шоколаду , перечитую ваші блоги, поруч снідає донечка ...життя суперове )))
Кава....взагалі для мене кава це важлива частина мого життя, спочатку пам"ятаю пила тільки розчинну, але коли спробувала мелену зернову каву заварену в джезві....мммммммммм....тепер це невід"ємна складова мого життя ))) люблю заварити і насолоджуватись ароматом ))) а потім смакувати потрошечки )))  одним словом я кавоман )))
під час вагітності каву старалась не пити....тжкий період був ((( хоча лікар радив коли падав тиск, краще невеличке горнятко кави ніж ліки ))) і допомагало ))) трошки перейшла на кавові напої...ванілачіно ))) але справжній каві я не зраджу ніколи )))
до чого я веду .... )))) нещодавно був обмін чаями від Мар"яночки-Грушечки )) це настільки кльово робити сюрприз іншій людині )))) а потім були пропозиції зробити і кавовий обмін ))) А чому б і ні ? я думаю бажаючі ж будуть?

так от, пропоную всім бажаючим записуватись тут в коментах )) мені на пошту - nikita20@ukr.net
скидайте свої адреси. Записуємся до 17 липня включно,  18 липня я вам порозсилаю адреси і до 24 липня все необхідно відправити ))) для того щоб було цікавіше, відправляти будемо не наступному учаснику, а я трошки почаклую над ним ))) щоб був сюрприз ))) Ну і звичайно кава має бути цікаво запакована ;)
Якщо вам не тяжко вставте картинку з посиланням на пост в себе на панельці, щоб бажаючих було більше )))

Кавомани, ПРИЄДНУЙТЕСЬ!!!! ;) 

47 коментарів:

  1. Оксанко,як я зрозуміла(я ж не брала участі у "чайному" обміні),комусь треба буде приготувати в подарунок каву й гарно її запакувати? :)
    Я люблю чай))) Але...але...якщо я п"ю каву,то вона обов"язково повинна бути змелена й заварена(в жодному разі-не розчина)
    Я б охоче прийняла участь в такому обміні:)

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка, так, так сонце, ти все правильно зрозуміла ;) твою адресу я маю ;)

    ВідповістиВидалити
  3. І я б хотіла, тільки я зараз у відключці, можу лиш до брата зайти в нет)))) Я теж люблю заварну каву, не розчинну))

    ВідповістиВидалити
  4. Солічка, тебе буду тримати в курсі подій по телефону ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Ви знущаєтесь з моєї авантюрної натури і спокушаєте новими обмінами, від яких я не можу відмовитись, а часу все зробити нема ((( Звичайно, я беру участь )))

    ВідповістиВидалити
  6. Как бы не забыть, как бы не забыть...Я учавствую!

    ВідповістиВидалити
  7. Олюсь, я знала що ти не відмовишся ;)

    Настёночка, уже записываю ;)

    Викуль, всё напомню )))

    ВідповістиВидалити
  8. ще записую бажаючу Мар"янку ))) яка немаэ доступу до компа ))) ;)

    ВідповістиВидалити
  9. То я, то я! Мене пустили!!!!! ;))))

    ВідповістиВидалити
  10. Ксюнечка как я тебя понимаю просто обажаю кофе, без него я не человек.
    Конечно же я с удовольствием присоединяюсь к игре :)

    ВідповістиВидалити
  11. О, як я тебе розумію! В мене кожен ранок починається з запашної Італійської кави :)))))
    І звичайно я теж записуюсь до вас в компанію :)

    ВідповістиВидалити
  12. І я хочу))) Трошки страшно, але руки все зроблять, правда)))

    ВідповістиВидалити
  13. Аааа.. Ксю.. я, звичайно, приєднаюсь! На роботі без кави не можу.. і вдома, особливо, коли Львівська чи Віденська.. така ароматна, запашна, м'яка..
    ..І приїду на каву до Львова ;)

    ВідповістиВидалити
  14. Я теж хочу, бо страшенно люблю каву))) хоча Львівської у нас в Сумській обл., на жаль немає. Візьміть і мене!!!

    ВідповістиВидалити
  15. І я хочу, але не знаю чи буду у Львові. Коли треба відправляти?

    ВідповістиВидалити
  16. Я приймаю участь!Аякже!Хоч каву взагалі не п"ю,але у мене чоловік кавоман і кавознавець і каво....ну,короче,з кавою у нас усе життя))))

    ВідповістиВидалити
  17. І я, і я!!! Я останнім часом прям не може без кави, хоча раніше більше полюбляла чай на травах. А моя улюблена кава - це Львівська. Добре, що її можна купити в Києві:)

    ВідповістиВидалити
  18. І я, і я хочу, каву люблю надзвичайно. "сутра нє випіл 2-3- рази і дєнь пропал", а ось зі скрапом у нас схоже війна, не хоче натхнення приходити. Але я старатимусь

    ВідповістиВидалити
  19. оооооооо!!! я кльово що нас вже так багато )))

    Танечка, рада тебя видеть )))

    Вірусь, і в мене зараз ранки італійської кави )))

    Надюшка, звичайно руки зроблять все, головне бажання ;)

    Мар"яночка, з радістю тебе записую ;)

    Женічка, я з нетерпінням чекаю на твій приїзд!!!!

    Софійка,вже записала ;)

    Мартусь, відправляти з 18 по 24 липня ))) а тебе коли не буде?

    Натальчик, то в вас значить вся сім"я буде приймати участь )))

    Анютка!!! з радістю записую тебе в ряди кавоманів!!!

    Insolence, все в тебе вийде !!! ;) в разі чогось кажи - допоможемо ;)

    ВідповістиВидалити
  20. ой, девочкиииии!!!!!!!!!!!!!
    я бы с огромным удовольствием поучавствовала....но мы скоро уедем, и у меня просто нет времени((((((
    буду только со сторонки следить за вашей класснючей игрой)))

    ВідповістиВидалити
  21. Ленусь, а мы потом что-то ещё организуем ;)

    ВідповістиВидалити
  22. Сонечко,заходь за нагородкою http://ivankarab.blogspot.com/
    Класна гра,шкода мене не буде((((((((

    ВідповістиВидалити
  23. Привіт! Каву дуже люблю, особливо ту, яку заварює чоловік. Хочу прийняти участь також, якщо можна. Ніколи ще нічого подібного не робила.

    ВідповістиВидалити
  24. оооооооо, я теж хочу приєднатися!
    Обожнюю каву!!!
    із задоволенням прийму участь!

    ВідповістиВидалити
  25. Та в мене відпустка з 11 по 30. Давай так, я зроблю упаковочку до відпустки , а ти адресу мені вишли швидше і я як сама не встигну, то все запакую і попрошу когось відправити)Приймеш мене з моїми ж умовами?))

    ВідповістиВидалити
  26. Іваночка, шкода, але думаю наступного разу ти будеш з нами ;)

    Аллочка, звичайно можна, навіть треба!! ;)

    Наталочка, рада тебе бачити!!! ;)

    Мартуська, звичайно приймаю ;) зможу сама за тебе і відправити ;)

    ВідповістиВидалити
  27. і я проситимусь до компанії :) візьмете?

    ВідповістиВидалити
  28. Я люблю кофе! Естественно заварной (растворимый - это некая субстанция, которую можно назвать напитком, но не кофе). А когда мне из Львова привезли кофе из фирменного магазина "Галка", свежесмолотый, с обалденным ароматом (магазинная "Галка" даже рядом не лежала), то я поняла, что хочу жить во Львове, в этом магазине! :))) Сейчас пью кофе "Паулинг Президент". Оксаночка, я хочу непременно кого-нибудь порадовать кофейным подарком. Буду участвовать!

    ВідповістиВидалити
  29. Зоинька, с радостью записываю!! )))

    ВідповістиВидалити
  30. Свій блог почала вести нещодавно, і мало кого знаю. Але з радістю приєдналася б до такого обміну! Приймете?

    ВідповістиВидалити
  31. Дякую, Зірочко! Тоді і я розміщу в себе твою картинку!

    ВідповістиВидалити
  32. Оксанка, еще есть места? с удовольствием поучавствую :)

    ВідповістиВидалити
  33. Иришка, конечно есть!!!! рада что ты к нам присоединилась )))

    ВідповістиВидалити
  34. Ой, як Вас тут багато, і мене записуйте в компанію, ніколи ще не грала в такі ігри)))) Приємно когось порадувати

    ВідповістиВидалити
  35. Оксаночка, никак не хочет текст на русский переводиться(((- я правильно поняла, что меняемся подарочками , и это КОФЕ (я ж его обожаю, без него утро у меня не начинается)- если поняла я все верно, запиши меня, пожалуйста))))

    ВідповістиВидалити
  36. І я хочу!!! А кава повинна бути обов"зково оформлена у скрапове опакування??? Чи це може бути і в іншій техніці виконане?

    ВідповістиВидалити
  37. Моя душа кофемана не могла пройти мимо! Я с удовольствием поучаствую, если примете (территориально - Россия) :)

    ВідповістиВидалити
  38. І мене долучіть не забудьте :)Я також хочу! Каву обожнюю, а в такі ігри ще ніколи не грала...

    ВідповістиВидалити
  39. Жанночка, да-да, всё правильно ))) мы меняемся кофе ))) записываю обязательно!!!

    Юля і Оля, упакування може бути в любій техніці, головне щоб це була заварна кава )))

    Марианна, конечно принимаем!!! С радостью!!!!

    Лена, вже записую ;)

    ВідповістиВидалити
  40. яка класна забавка. Я також хочу.
    (О і забула сказати, що маю мегакласну кавуську якою з радістю поділюся)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. кавуся це чудово ! мій улюблений напій ))
      але шкода що ми гру закінчили ще минулого року ((( цього року щось подібне зробимо восени ))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...