Сторінки

27 березня 2011 р.

Проби в новому стилі .... C&S )))

Довго сиділа і вичитувала все про цей стиль )))) Вікуль, дякую )))) бо без тебе я б точно за нього не засіла ))))) перша думка була... так воно все дуже просто....а коли почала пробувати, зрозуміла що все не так.....там здається пусте місце і хочеться ще чогось добавити, а там би підтонувала..... ))))


Clean and Simple (Чисто и Просто)  Використовується мінімум простих прикрас(але це не значить що їх взагалі не використовують, можна, головне не перегрузити всю листівку чи сторінку ними) Головна відмінність від інших стилів — «квадратність» його елементів, чіткість ліній, простий графічний підхід, в основному для фону використовують світлий однотонний колір.
ну це так коротко про цей стиль ))))

в мене вийшло так )))




ну а тепер ми гуляти ))) донечці 1 рік і 10 місяців )))треба відмітити цей міні-ювілей ))))
Гарного вам вихідного!!!! 

16 коментарів:

  1. Чесно кажучи,щось мені той стиль не нра...таке враження,що такі відкритки можна дарувати лише тим людям,до котрих нема жодних почуттів...чомусь в них нема душі((((це зовсім не мінус виконавцю,а мінус тому стилю((((ІМХО

    ВідповістиВидалити
  2. Нусь, мені він теж не дуже, я більше інший стиль люблю))))
    але хочеться все спробувати і навчитись багато чому )))) можливо якийсь інший стиль теж мені припаде до душі ))))

    ВідповістиВидалити
  3. мінімалістично і влучно! Чому досі ще не отримала твого листа, починаю хвилюватися.

    ВідповістиВидалити
  4. а мені 2-а листівка дуууже сподобалась!! як то кажеться, просто і гарно!
    а шо то за папірчик на першій? цікаве тиснення
    вітаю з маленьким ювілеєм доці!!:)(

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже пробовала работать в таком стиле)))
    мне понравился твой результат. А вот в первой открытке основа - бумага с тиснением?

    ВідповістиВидалити
  6. Молодчина,що пробуєш себе в різних напрямках!Це як в навчанні,тре все навчитись,а потім вже вдосконалюватись...вдосконалюватись...
    З ЮВІЛЕЙЧИКОМ вас!!!!Ви вже з Тімкою гуляти пішли???

    ВідповістиВидалити
  7. Ксюнь, доченьку с юбилейчиком)))
    Первая очень понравилась!!Это папка Тима Хольтца?? Ток вот мне кажется. надо картон не перламутровый....перламутр открытке гламура придает.А так очень-очень в точку!!!!!
    Умничка. что пробуешь что-то новое!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Супер! МНе вторая очень понравилась. На первой тиснение классное! И с юбилейчиком Вас))

    ВідповістиВидалити
  9. Ренатка, сонце дякую!!! а я писала в попередных постах що поштарка не ті марки наклеяла ((( листи вернули, але вже знову в п"ятницю чоловік все відправив ;) на цьому тижні мусить бути точно... вибач що так вийшло (((

    Мар"янка, дякую )))) а то звичайний папірчик-картон, тільки я на ньому зробила тиснення )))

    Настюш,спасибо, ага это картончик с тиснением )))

    Натальчик, дякі!! ))) ото і я поки пробую вчусь... виберу своє, а тоді буду вдосконалюватись ))) нє..без Тімки (((( Сашка таки переживає за прививку ((( каже якби було тепліше то ще б пішли....

    Викусь, пасибки )))) Ага, это он...мой любимый Хольц )))) вижу ты тоже его узнаешь из тысячи... ))) насчёт гламура поняла )))) исправлюсь )))

    Мариночка, спасибки )))

    ВідповістиВидалити
  10. Зіронько , все нормально, головне щоб дійшло, а коли це не має значення :)

    ВідповістиВидалити
  11. Я теж пробувала цей стиль. Але все закінчувалось як завжди - зовсім не тим. Не моє це.... А друга мені дуже сподобалась. Люблю такі спокійні кольори )))

    ВідповістиВидалити
  12. Непоганий експеримент! Правда стиль не мій, навіть пробувати напевно не буду ;) Рада, що ви вже гуляли! ;)

    ВідповістиВидалити
  13. Очень здорово получилось,первая особенно понравилась.И с юбилейчиком доцю !!!

    ВідповістиВидалити
  14. Чем проще - тем сложней:)
    Рекомендую чудесный челлендж-блог: http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/.
    В первой открыточке на бабочку так и просятся красные бусинки-жемчужинки, а во второй - подложки под квадратики, и бумажка неперламутровая...:) Молодец, что ищешь себя:)

    ВідповістиВидалити
  15. Людочка,Мар"янка дякую )) я на разі теж бачу що то не моє ))) але всерівно хочеться пробувати ще )))

    lagoon, спасибки за блог ))) и за советы!!!! буду испавлятся ))))

    ВідповістиВидалити
  16. Звездочка, а мне понравилось, я вот с ровными линиями дружу :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...