Сторінки

25 лютого 2011 р.

Сюрпрайз :)

УРА!!!!!!!!!!!!! а мене в поштовій скринці сьогодні чекав сюрприз :) лист від Вікулі  - БАнДітКи :) сам конверт настільки класно оформлений штампиками, що я довго його розглядала і тішилась , особливо марку, як справжня :) Вікуль, це штампи Хольца, чи я помиляюсь?

ну а всередині красота!!!!! я все думала шкода що не попросила в Віки цей цікавий шнурочок :) а тут він :) ЗАДОВОЛЕНА!!!!!! ДЯкую, сонце!!!!!!!!



а ще отримала нагороду від Іванки   :) і тобі дуже дякую!!!!! Завтра обов"язково передам далі :)

а ще доробила ту відкриточку, добавила квіточку і перлинки, краще так?



9 коментарів:

  1. УРА!!!
    Кльово отримувати листи,посилочки...!!!
    Віка молодець,що так скоренько все "провернула"-ти і не встигла зачекатись?;)
    А листівочка так краще!Однозначно гарнюня!

    ВідповістиВидалити
  2. Супер подарочек! А открытка заиграла прям)) Классно!

    ВідповістиВидалити
  3. О так ще гарніше! Вітаю з сюрпризом і з нагородою!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з сюрпризами і так ще краще!

    ВідповістиВидалити
  5. Ксюшик,не поверишь, а мне сегодня твою посылочку принесли!))))Там такая красотища!!!Спасибо тебе большое!!!!Руки чешутся уже сто-то смастерить...Сижу любуюсь!!!Завтра сфотографирую(а то уже темно, а я только при дневном свете фотографирую) и всем выставлю на показ, ох сколько у меня красотищииии!!!!!!
    Дякую!Дякую!Дякую!!!!Если закончатся высечки, пиши и конвертик снова к тебе полетит))))Может, к тому времени я немножко розбагатею и еще картончика красивого прикуплю))))

    ВідповістиВидалити
  6. а я уже начала переживать за нашу "доблесную" почту :) молодцы , таки не подвели!!!!! рада что тебе понравилось )))))) ты тоже если что надо сразу говори ;)

    ВідповістиВидалити
  7. вітаю з нагородою!!!!!!
    подарунки завжди кльово, а скрап -подарунки взагалі супер!!

    ВідповістиВидалити
  8. Оу, стільки подарунків! Вітаю!!!!! І листівку доробила теж гарнюще!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Приятно, получить открыточку, просто здорово, мне тоже понравилась идея с штампиками.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...