Сторінки

5 лютого 2015 р.

Project Life 2015

Ура!! Ура!! Ура!! )))
Нарешті я почала свій Project Life, то все дякуючи підтримці Юлі і Тані і,  проекту Юлі - "Проект життя в Україні"  . А ще Юля разом з форумом Куфер розробляють безкоштовні, україномовні картки для цього проекту )))
 В мене перша сторіночка проста, про нашу новорічну ніч )))
 Ще не вирішила чи буду робити по тижнях, чи просто найкращі моменти...однозначно не щоденні фото ))



А я трошки пропала....затягнуло читання, так як попередні роки читала дуже мало то цей рік склала собі список книг )) 60 штук ))) які хочу прочитати за рік )))
 Вперше читала книгу Халеда Хоссейні "Бегущий за ветром"... ніколи не цікавилась книгами про війну , і.т.д...але ця зачепила...вона про війну і життя дітей в Афганістані...читалась на одному подихі і тепер я точно знаю що хочу прочитати і інші його книги ))  І вам рекомендую ;)


А потім я почала читати трилогію Сьюзен Коллінз "Голодные игры" , перші дві книги пройшли легко )) одна частина за ніч...а от третя вже якось не дуже йде ((( але дочитати мушу ))) 
Ну от такі то справи ))) А ви як? Хто що читає цікаве? може мій список поповниться ще новими книгами ))) 
Гарного вам вечора і дня )) 
Люблю і обіймаю ;) 
Ваша Зірочка ;) 

17 коментарів:

  1. О, я б такий проект не потягнула)) Хіба, як ти кажеш найяскравіші моменти) )А тобі успіхів у цьому ділі))
    Чудові знимочки)))

    Щодо книг)))
    Я останнім часом читала Ірен Роздобудько багато, то однозначно моє, йде легко і мені цікаво. Ще з останнього Марія Матіос "майже ніколи не навпаки". Володимир Лис теж подобається як пише.
    Зараз такий період, що мені хочеться читати сучасну українську літературу.
    Ну і ще одна книга, яку я чомусь провтикала «Я, Паштєт і армія» Кузьми(((( незнаю як то так сталось, тому маю велике бажання її прочитати))

    ВідповістиВидалити
  2. я теж два роки думала що не потягну )) але матеріали готувала ))) а тут Юля так копнула добряче і я вирішила що варто почати )))
    О, треба собі РОздобудько записати, Матіос читала, Лиса ні, треба спробувати
    Кузьми тільки "Я, Побєда і Берлін" читала, треба і цю прочитати теж
    Дякую за поповнення списку ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От і я теж лише "Я , Побєда і Берлін" читала, а тут днями натрапила, ще і на іншу книгу в неті. Але качати не хочу, хочу паперову купити.

      Видалити
    2. Лиса я читала «Іван та Чорна Пантера», воно таке трошки фантастичне на український манер))), але читається легко)) і ще оповідання "Дорога 1429-2014", то про подорож до НАТО ще на початку 90-х. Оце оповідання було для мене пізнавальне.

      Видалити
  3. От так завжди! Постійно маєш чимось жертвувати! Так і тут- або читати,або скрап і комп....тре і собі взятися за читання, а то скоро слова забуду і букфи )))

    ВідповістиВидалити
  4. Фоточки такі класні,Ви там такі гарнюні та стильні!!!!!!!!!
    Оу,погоджуюсь з Наталкою,завжди потрібно чимось жертвувати((((((просто катастрофічно не вистачає часу на читання,а читати я люблю!))))Останім часом Люко Дашвар!Обожнюю її)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені про Люко Дашвар теж розповідали. Кажуть дуже реалістично пише. Я нажаль ще нічого її не читала, але в списку вона є))

      Видалити
    2. Олічка,дуже раджу!!!!!Мені подобають усі її книги!!!!!

      Видалити
  5. о, це проект, який вимагатиме добрячої витримки)) я б не потягла... Ви чудові! А Настунька таке бісеня мале)))
    мені ще з українських дуже Люко Дашвар подобається. Іноді - як струмом по оголених нервах. Дуже так.. гостро і близько....

    ВідповістиВидалити
  6. Оу, яка у вас новорічна вечірка була! Весело. !!! Дякую, що ти підтримуєш мене. Дизайн файлів такий цікавий, я то від А боюся відірватися))

    Я от тільки до інтернету добралася, і до компа. Було кілька днів "відпочинку".

    А на рахунок читання, то щось у мене з цим складно. ((( Хоча перечитала твої поради і дівчати і зацікавилася))

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт! Гарна у вас була тематична вечірка) Буде що згадати. Я теж складаю список бажань стосовно "що би хтіла прочитати") Там вже багацько всякого... З останнього прочитаного - теж Люко Дашвар (іноді для мене занадто госторо по нервах, але...). проковтнула Надійку Гербіш з її "Теплими історіями", дуже сподобалась книжулька Галини Вдовиченко "Пів"яблука". А ще замовила собі Ольгу Валяєву, буду вдосконалюватися) Ще маю списочок фільмів, теж такий товстенький... Ще б часу десь узяти) Але головне - схотіти!

    ВідповістиВидалити
  8. Який ефектний початок!
    Молодці, що всією родиною зробили костюмований новий рік! Фотографії круті! Вітаю з початком!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...