Сторінки

18 березня 2012 р.

Весняночка ;)

Отримала я в п"ятницю обіцяний Тільдопапірчик від чоловіка ))) все таки добре що "Аграфка" біля дому, і в тому приміщенні де ми ходимо на заняття )) і зараз там поповнення товару, нові,фантастичні колекції, яких в інтернет-магазину ще немає )) і там мені дуже сподобалась колекція Sewingbird , тепер в мене є цей чудовий папірчик ))) ввечері  не могла дочекати коли донечка  засне )) і під перегляд "Формули- 1" я насолоджувалась папірчиком )) до 4 ранку ))
а Сонечко наше побудило нас пів 8-ї ранку )))) так що вихідні у нас розпочались дууууже рано)))
і мій нічний  результат 


квіточку вперше робила з жатої стрічки ) мені сподобалось )


 раніше я мало робила по скетчах, а тепер бачу що це набагато легше )) так що буду поки продовжувати вчитись ))
а ми вчора грілись на сонечку )) Смачний такий півник,як з дитинства ))


Сонячних вам вихідних і чудового настрою ;)
Люблю і обнімаю вас ;)
Ваша Зірочка ;)

48 коментарів:

  1. Оксаночка з поповненням запасів! Откриточка дуже гарна!
    По якому каналу ви формулу-1 дивились, бо я її щось у програмі не бачу ( Ми з татом її теж дивимося. Це єдина автогонка яку я дивлюсь вже багато років :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, дякую!!!
      ми скачану дивимось, чоловік на кінозалі качає, і ввечері переглядаєм )) там коментує Олексій Попов, а канали не домовились за трансляцію (((

      Видалити
    2. Ми зараз знайшли онлайн, але спізнились и і потрапили вже на нагородження. Шкода що Україна не домовилась, але обіцяют що можливо на наступному тижні домовляться.

      Видалити
  2. Суперова листівка, я в захваті) І папірчик, той що треба.... класний, прекласний))))

    А, настуня, із когутиком... така кумедна, але і мені захотілося тої смакоти... як в дитинстві... ми самі варили))) Класно було))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка, дякую золотце!!!! так, той папірчик просто фантастичний!!!
      приїжджай до нас на когутиків ;)
      ми в дитинстві теж варили ))) і оцей такий самий )) бо є ще такі фарбовані...то ті повна кака ))

      Видалити
  3. Мої вітання!!! Откриточка така весняна та водночас ніжна-ніжна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Альоночка, дякую ;) )) так і мені вона весною пахне ))

      Видалити
  4. Листівка просто пахне весною, теплом!!!

    Настунька вже така доросла, такий погляд....аж приласкати хочеться)))

    ВідповістиВидалити
  5. Ох,листівочка яка! такий папір класний,мммм)
    Донечка така доросла.так стильно вдягнута(мамуся молодець)
    в нас теж вчора так тепло було)діти гуляли,чоловік мив машину,а я білизну вивішувала-романтік сільський)))))

    ВідповістиВидалити
  6. Отличная открытка! Игривая и одновременно романтичная!
    Настюня прям модель - такое пальтишко стильное!

    ВідповістиВидалити
  7. Оксанка, то капєц яка краса)))) я в захваті! Я на той папірчик швейний ще минулого місяця заглядала і пожаліла, він такий кльовий))) Тре виправлятись)
    А я малому теж в тих панянок лизаки брала, вони дійсно такі як колись у далекому безтурботному дитинстві)))

    ВідповістиВидалити
  8. Суперова листівка!!!Ну справжня весна!!!
    Донечка чарівна!

    ВідповістиВидалити
  9. Листівочка чудова! На папірчик я теж тільки заглядала)))
    А от про півників буду буркотіти...Дівчата,не купуйте їх маленьким діткам.Я трохи знаю про їх виробництво і звідки їх везуть.Краще самі варіть!

    ВідповістиВидалити
  10. ми ми мим !! открытка чудесная, мое любимое сочетание цветов!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Я теж люблю придбати обновки і зразу ж з них щось зробити :)Відкритка вийшла оригінальною, цікавою такою, весняною!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Оксанка!!! Горохииии!!! да еще и красно-белые!!!
    Бумажка просто бомбезная!!! Но открыточка из нее - еще круче!!! Такая яркая! И такая непростая, очень оригинальная!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Просто БОМБА-листівка!!!Мені дуже-дуже-дуже до вподоби!Я тепер точно мушу потрапити в ту Аграфку розхвалену))))
    Ми вчора також гуляли містом))Як ми не зустрілись?
    Настунька така сурйозна)Губки-бантиком.Красунька)))

    п.с.Купляли півника раніше,думала :"А -ну спробую".Всі мої спробували....і викинули,майже цілий...я і в дитинстві їх не любила)))не розумію я того солодкого звареного цукру))ссоррі

    ВідповістиВидалити
  14. шикарая!цвета классные!и цветок классно скрутила))Красотища!

    ВідповістиВидалити
  15. Какие цветы красивые! очень классно!

    ВідповістиВидалити
  16. Гарнооооо! Я теж такого паперу хочу. :)

    ВідповістиВидалити
  17. Красота какая!!! Цвета просто шик!

    Доча - маленькое чудо!!!

    У вас уже так тепло! Класс!!!

    ВідповістиВидалити
  18. чудова листівочка!!
    донечка -красунечка!!!
    і так вже підросла і подорослішала)))))
    мама збирай придане)))))

    ВідповістиВидалити
  19. Ага. прям наречена :) Моднявочка. Листівка дуже смачна і запашна :) Хочу півня того лизякнути :) Треба пошукати, мабуть і в нас десь продають :))

    ВідповістиВидалити
  20. Открытка изумительная!В ней столько радости,света,нежности...ммм))
    -
    Дочь-само очарование))И такая модница!

    ВідповістиВидалити
  21. Дуже класна листівочка,така весняна!!!!!!!
    Донечка справжня красуня!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. ой, как нежно и как красиво! мне очень нравится!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Какая бумажка!!!!!Супер!
    Нануська сурозная такая))Деловая колбаска))))

    ВідповістиВидалити
  24. Мммм квітковий папірчик суперовий просто! Треба частіше навідуватись в той сагазинчик, може й собі щось придивлюсь і так само буду насолоджуватись)

    ВідповістиВидалити
  25. Очень люблю твои открытки)))))))
    Доча-красунька)))

    ВідповістиВидалити
  26. Дуже класнява листівочка! А манюня яка гарнюня, така ж солоденька як і півник! Із поповненням запасів!Бумажка - очей не відвести!

    ВідповістиВидалити
  27. ого, до 4 ранку, респект! це для мене абсолютний подвиг, інакше я була б цілий день як побита)))
    а манюня така класна, і по-європейськи одягнута, мала фешн)))
    в нас також є сіреньке весняне пальто, треба буде сфотографувати

    ВідповістиВидалити
  28. Благодарю за участие в задании Скетч №6 от ЧБ Anna’Scrap!!!!!
    чудесная работа!
    отличное прочтение скетча!
    материалы какие чудесные использованы в работе!
    умничка!

    ВідповістиВидалити
  29. я зрозуміла - листівка така красива не через папір, і навіть не через нічний час - то все Формула-1!!!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  30. Я після довгої перерви знову тут. ))))
    Такі гарні твої роботи. Передивилася все пропущене. Супер!!
    Ця листівочка чудова! Я обожнюю тільдо-папір. Теж цієї ножі до 4 ранку з ним бавилася. )))
    Квіточка з м'ятої стрічки чудова!! Така особлива!
    А малятко твоє ну таке солоденьке й пухкеньке, так би й зацьомала!

    ВідповістиВидалити
  31. Яка класнюча листівка! Дуууже гарна!
    А Настуся така стильна :)

    ВідповістиВидалити
  32. Дуже класна листівочка,така квіткова:))),суперова! Доця така красунечка:))!

    ВідповістиВидалити
  33. Ох, Оксан, я тебя все больше представляла с бумагой ТХ в стиле гранж, а из под твоей легкой руки такие красоты выходят! бумага шикарная, но открытка из нее определенно круче! :)
    Настуся очаровашка просто!!! и петуха так и хочется лизнуть, я отчетливо помню их вкус из детства :)они сейчас такие же?

    ВідповістиВидалити
  34. Нанічка яке сонечко))) пуська))

    листівка гарнюща! твої останні роботи то щось неймовірне! дуже кльові!

    ВідповістиВидалити
  35. Просто чудова листівочка!!!! Така насичена і не вимушена, від душі! Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити
  36. І я би з таким папірчиком рано спати не лягла б ))) Класнюча листівка вийшла! І квіточка мені дуууже сподобалась!
    Красуня з півником дуже файна!

    ВідповістиВидалити
  37. Оксаночка, фото дочурки просто из прошлого )))так мне детство напомнила твоя сладенькая :)компазиция !!!
    И открыточка шикарная получилась. Хотела сказать - только спастки надо раньше ложиться, а потом глянула на часы и подумала: "Кто бы говорил :)!"

    ВідповістиВидалити
  38. Такая солнечная фотка!
    Очень нежная и весенняя работа!

    ВідповістиВидалити
  39. Шикарная работа, обажаю такие, сочетание цветов обалденное!!!!
    Спасибо огромное, что с нами.ЧБ Anna’Scrap

    ВідповістиВидалити
  40. Гарний папірчик :))) Листівочка чудесна! Такі весняна :) І так ти класно квіточку закрутила :)))

    ВідповістиВидалити
  41. Ой це дуже небезпечно, коли магазинчик знаходиться так близько, правда :), можна зовсім без грошей лишитися. Але заради такого папірчика не шкода). І в тебе так все складжено виходить, обожнюю твої листівки, в них відчувається твій стиль.

    ВідповістиВидалити
  42. Яка твоя лапуся класна! Красунечка!!! І робота само собою суперська!!

    ВідповістиВидалити
  43. Нереально красивая открытка! Потрясающие цвета!!
    Романтично, женственно и в меру ярко!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...