Сторінки

21 серпня 2011 р.

Розповіді про Париж, частина 1, дорога ))

Тут сьогодні спека жахлива ((( більше 30 градусів, так що ми погуляли зранку, а тепер чекаємо вечора і знову в мандри ))) а я поки почну розповідь про нашу подорож )))
Свою мандрівку ми планували вже давно, квитки на літак були куплені ще в квітні, так виходить наааабагато дешевше ніж купувати навіть за місяць до польоту.Ми літаємо з LOTом, можна з з іншими авіакомпаніями, з дешевших Wizzair(правда там треба уважно вчитуватись в усі нюанси). Так як відкрити французьку візу трошки тяжко ((( то ми відкриваємо польський шенген і маємо право бути в країнах шенгену, тільки перетнути кордон Євросоюзу потрібно через Польщу, ну і на кордоні бажано не вказувати що ви не плануєте залишатись в країні, а їдете в іншу. Ми через нет бронювали готоль в Закопаному, і на кордоні показували бронь. Ну а далі вже по "старому"маршруту ))) В неділю під вечір виїхали машиною на Польщу - Краковець (хоч літак в нас в понеділок був зранку ми виїжджали зарання...бо невідомо як буде на кордоні)
за годину були в Краковці, черга невелика, 8 машин перед нами.....але затягнулось все майже на годину ((( а все через те що наші митники до людей відносяться як до чогось нижчого від них (((  поки люди чекали в черзі, вони собі спокійно ходили, стояли говорили і не звертали уваги на чергу...за законом машини в яких є діти до трьох років повинні пропускати поза чергою....але і на це тут уваги ніхто не звертав....Ну а кордон польський ми пройшли за 5 хвилин, все швидко і цивілізовано, штамп і "Щасливої дороги" )))
Далі була дорога до Кракова, чудова дорога (це я про якість дороги порівняно з нашими )) ), доїхали швидко , вже в 1 ночі були в Кракові в аеропорту, трошки подрімали, погуляли, помилувались сходом сонця, а далі реєстрація багажу і очікування посадки. Так її чекала сама менша мандрівниця ))))

7.55 за польським часом літак плавно злітає і вирушає до Парижу ))) за всі польоти цей раз зліт і посадка були самими м"якими, майже не відчутними )) Нануся заснула ще поки ми їхали по злітній смузі і проснулась якраз на посадці )))  інфо від командира літака - висота 11000км, швидкість 700км/год, температура за бортом -50 ))) прилетіли на 10 хв раніше, ну а там ще 20 хв і нарешті зустріч з мамою )))
 Ну а тепер трошки по деякі необхідності в Парижі. Найкраще пересуватись по місту на метро, так найшвидше. Розібратись в лініях метро дуже просто, кожна має свій колір, на кожній станції є карти і вказаний напрмок руху і де можна пересісти на інші лінії. Білет одноразовий 1,7 євро, карнет (10 білетів) 12 євро. а ще краще купити Paris Visite, який включає необмежену кількість поїздок на 1, 3, 5 днів(від цього залежить ціна) і поділений на зони, можна на 3 зони - це в межах міста, або на 5 зон - це можна в Діснейленд, парк Астерікс, Міні-Франція...все те що є навколо Парижу і добиратись до нього на поїзді RER. А ще ці Visite кращі тим що дають знижки на вхідні квитки до деяких музеїв, наприклад прогулянка на катері по Сені з такими білетиками дешевше на 25 %, вхідний квиток до Діснейленду на 30 % )))
далі розкажу про музей воскових фігур Гревена, але це буде вже в наступній частині ;)

9 коментарів:

1. Супер! Такі подробиці дуже цікаво читати))) ех... круто літо, сім*я і Париж...

2. Клево-клево-клево!!!Очень рада, что на границе с Польшей все прошло гладенько)))
    Такой очень информативный пост,особенно для тех, кто собирается или еще не был в Париже. Я там еще маленькой побывала в 13 лет. Но до сих пор незабываемо это. Но на башне, помню, долго стояли в очереди на лифт. Работал только 1 или 2 (не помню уж)(((Остальные ножки то ли чинили, то ли просто закрыты были.
    Классного вам времяпрепровождения)))

3. ПРИВІТ!!!!
    сказати щось?....
    СКАЖУ!!!
    КЛЬОВО!!!Цікаво читати такі подробиці)))Так ніби,сам подорожуєш тими ж стежками)))
    дяки
    а ми сьогодні повернулись з карпат))))палаточка,костерок и всякі прЄлєсті з цим пов"язані

ГАРНО вам і надалі мандрувати!Відпочивайте по повній!!!
    цьомки

4. Так цікаво! Чекаю продовження!

5. дуже цікава і детальна розповідь!!!! як ефект присутності! :)

6. Ооооооо... сколько же полезной информации! Спасибо, Оксаночка!!!! Выбирай время - пиши дальше! Так здорово читать, прелесть! Интересно очень! =)))

7. Інформація дуже корисна) От колись потраплю до Парижу і згадую про тебе:)) А я таки туди потраплю...треба здійснити дитячу мрію про Діснейленд)
    І питаннячко до фотки: а то дитяча кімната є в аеропорту?

8. Оксана, СУПЕР :) подробная инструкция такая :) А я голову два года назад ломала, как шенген получить с моим мизером на счету :)))) Теперь будем умнее :) Жду продолжения рассказа, так увлекательно :)
    И поздравляю со свершившимся! :)

9. ОГО! Ото треба мудрувати!!!
    Ну ви молодчини :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...