Сторінки

13 квітня 2011 р.

Нагороди і цукерочка ;)

Спочатку роздаю наогроди, які отримала від чудових дівчат ;) СЬогодні буде одна, а потім інші ))

Нагорода - гра від Марінки


 Умови гри
1. Подякувати за нагороду
2. Розмістити в своєму блозі посилання на блог того, хто подарував нагороду
3. Розмістити в своему блозі логотип нагороди
4. Подарувати нагороду 15 блогам
5. Добавити посилання на ці 15 блогів.
6. Відправити коментарі номінатнтам з повідомленням про їх нагороду
7. Написати 7 цікавих фактів про себе


Сім фактів про мене )))

1. За гороскопом в мене грімуча суміш Скорпіон і Півень )
2. З чоловіком познайомилась через інтернет )))
3. За освітою вчитель молодших класів, керівник муз.колективу і менеджер-економіст, але зараз просто мама найдорожчої кнопочки Настусі)))
4. Жити не можу без шоколаду , але тільки білого і молочного
5. Я фанат ведмедиків Тедді , і взагалі ведмедиків, маю їх 23 штуки
6. Страшенно боюсь павуків, навіть самих малесеньких
7. Мені два рази вирізали апендицит )

Хочу передати цю гру-нагороду

1. Наталі
2. Соломія
3. Ленчик
4. Jann"ька
5. Рената
6. Mariana
7. Іванка
8.Олічка - bre
9. tory
10. Любця
11. Canadiya
12.Мар"янка - Grushe4ka
13. Танюша - Irish Cream
14. Наташа - inotava
15.Іруська

Ну і нагадую що завтра розіграш цукерочки ))))) записуватись можна до кінця сьогоднішнього дня )))
Переможців буде три  - один головний і два невеликі в честь свята)))) Розіграш буде ввечері проснеться маленький рендом і прийде винуватець цукерочки
Вісм бажаю удачі!!! ;) 

17 коментарів:

  1. Оксанка, спасибо большущее за награду!!!!!!!!!!!!!! так приятно!!!! ;))))))
    И я с удовольствием хочу твою Конфетку!!!! так что я записываюсь!!!!!!!!!
    спасибо, что ты у нас есть!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Оксаночко,вітаю з нагородою!
    Цікаві факти про тебе нам відкрилися)))

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанчик,ДЯКУЮ!!!!
    Оо гарне завершення дня!
    Приємно нагороди отримувати,а особливо від тебе!!!Цьом

    ВідповістиВидалити
  4. Ой пасибки огромное :) очень приятно

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за нагороду! В мене теж гримуча суміш скорпіона і півня ))))

    ВідповістиВидалити
  6. Оу!!!! дякую!!! Мені неймовірно приємно!!!!
    *скачу-танцюю від радості=)

    Нагороди завжди стимулюють і додають настрою та натхнення=)))

    ВідповістиВидалити
  7. оу, дуже дякую за нагородку =) а ще дуже цікаво було читати про тебе =)

    ВідповістиВидалити
  8. дужеее дякую! приємно!!!!! :)))
    апендицит 2 рази то кошмар...

    ВідповістиВидалити
  9. Ксю, забери і мою нагородку!
    http://jannbka.blogspot.com/2011/04/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  10. Я думала, таких боягузів павуків не багато. Виявляється таки трохи є )))
    А шоколад піднімає настрій. Тому любителі шоколаду завжди дуже позитивні і хороші люди.

    ВідповістиВидалити
  11. Оксаночко, тебе вітаю з нагородою! І дуже-дуже дякую... так приємно, що я теж серед щасливчиків! Ура!

    ВідповістиВидалити
  12. Ксюша, дякую за нагороду!
    Цікаво було читати факти про тебе ( у тебе було два апендикса?)))

    ВідповістиВидалити
  13. Оксанко дуже дякую!!!!! Так приємноооо!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Интересные факты... А где нибудь можно посмотреть твою коллекцию мишек? Сфоткай обязательно!!! ))) А аппендицит это конечно ужас...

    ВідповістиВидалити
  15. Здається, однакова нагорода :)
    http://adel-dream.blogspot.com/2011/05/blog-post_2562.html

    Мене два рази клали в лікарню з підозрою на апендицит, але, слава богу, не різали - гінекологи до себе забирали %)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...